#8U6
Legacy Member
Zero Grav zei:Experimenteren ivm layouts is meer dan telkens vlug een versie in mekaar knutselen om dan up te loaden.
Ik maak talloze ontwerpen die gewoon in de vuilbak belanden, en maar goed ook, want de kleuren en het fontgebruik van die ontwerpen trekt meestal op niets. Wat je echter moet doen is een design verder uitdenken dan die 2 à 3 balkjes die je zet.
Je moet je al een idee beginnen te vormen van wat erop moet komen, hoe je dat wilt weergeven, wat op moet vallen, hoe dat op moet vallen enzovoort. Een design begint niet in photoshop, een design begint in je hoofd.
Ik kan hier binnen 10 minuten ook 20 ontwerpen zetten die enkel uit 3 vakken bestaan, natuurlijk gaat dat niet mooi zijn, er zit dan ook veel te weinig tijd in en er is ook veel te weinig denkwerk aan besteed.
Je moet je trouwens ook niet beperken tot de kleuren die je krijgt van die colormixers, die werken gewoon via wiskundige formules, uw hoofd hopelijk niet, uw hersensn kunnen zich baseren op rationele dingen, hoe kleuren samenpassen, wat geliefde kleuren zijn etc.
Je moet ons trouwens zoveel niet verwijten, de enige nuttige reply is iemand die een ontwerp vóór jou maakt zodat jij het zelf niet moet doen? 'k Heb ook al proberen te helpen, maar hier zitten meer coders dan ontwerpers feitelijk en dat kan van mezelf ook gezegd worden.
De Ctrl+U was nuttig in die tread niet het ontwerp dat hij maakte, die gebruik ik toch niet.
Deze ontwerpen waren ook nog niet af, het was gewoon omte zien of de kleuren pasten, (daarom dus maar 3 kaderekes) ik was wel van plan deze (als jullie de kleuren goed vonden) verder uit te werken.
Ik heb de voledige sticky ivm met HTML en kleuren al gelezen, ook alle links al eens bekeken.
Ik heb teksten gelezen ivm kleuren. Met mensen gesproken op MSN voor tips enzo,
Waarom ergeren jullie je erin dat ik blijf proberen. Jullie keuren layouts af, maar zeggen niet wa tverkeerd is, hoe kan ik dan dingen aanpassen ?
