#8U6
Legacy Member
Hallo,
Jullie op de vorige layout redelijk veel comentaar gegeven over kleur en eenheid.
Jullie zeiden van een Colormixer tegebruiken die vermeldstaan in de sticky. Dit heb ik nu dus gedaan, Ik vind dat die clormixer op ni veel trekt, dat word duidelijk bij deze layout: http://users.telenet.be/8U6/FOTO/Layout/1.jpg
Comments Please ^^
Jullie op de vorige layout redelijk veel comentaar gegeven over kleur en eenheid.
Jullie zeiden van een Colormixer tegebruiken die vermeldstaan in de sticky. Dit heb ik nu dus gedaan, Ik vind dat die clormixer op ni veel trekt, dat word duidelijk bij deze layout: http://users.telenet.be/8U6/FOTO/Layout/1.jpg
Comments Please ^^

lol
)
n/o é 