Het gaat niet echt over lelijk, het oogt wel mooi, maar het straalt gewoon tutorial uit. Ooit was dit waarschijnlijk in (als da effect nieuw was ofzo, kheb der geen gedacht van). Daarna wil natuurlijk iedereen weten hoe dat werkt en opeens heeft iedereen 't zelfde, is het niet meer origineel en ondertussen zijn er al verschillende tutorials over hoe je zoiets maakt. Met andere woorden, van originaliteit is hier niet veel te zien, wat niet wil zeggen dat het per see lelijk is, maar het is gewoon "passé" en onhandig.
als je dit wilt behouden:
- de drop shadow is nogal verkeerd en lelijk aan de uitersten van je content box links.
- leg de kabels wat strakker, nu valt het op da je gewoon zo een "willekeurige lijn" gepakt ebt om je kabel langs te leggen.
- probeer eerder gradients te gebruiken om je 3D effect te krijgen, of toch teminst iets anders dan "bevel and emboss".