steinerwarrior
Legacy Member
Hello,
Ik heb een layout in elkaar gestoken voor een dj-groep (2 draaiende mensen
), het is slechts voor 2 "amateuristische" dj's. Dus ook niet te veel ervan verwachten hé
Wat vinden jullie er van? Enige suggesties?
Slowe Slage
Greetz Greenbert
Ik heb een layout in elkaar gestoken voor een dj-groep (2 draaiende mensen
), het is slechts voor 2 "amateuristische" dj's. Dus ook niet te veel ervan verwachten hé
Wat vinden jullie er van? Enige suggesties?
Slowe Slage
Greetz Greenbert

