Archief - LAYOUT: BelRank Layout

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killgore

Legacy Member
Uw header past nie echt vind ik

voor de rest (als belrank user :p): in orde ;).

Freaky 7

Legacy Member
:D idd, over de header was jens(owner) ook al nie echt tevreden, ikzelf eiglijk ook nie :p

Zero Grav

Legacy Member
Goh, alleszins een pak beter dan die onoverzichtelijke site die ze daar nu hebben staan.

Enkele opmerking:
- Probeer je titels eens zoner AA uit want ik vind het te blurry.
- Gebruik liefst em voor je font-size (want als je dit in px zit is het te klein) en laat een grotere line-height, nu is het lezen niet zo prettig.
- De header kan inderdaad beter passend gemaakt worden.
- Ik ben niet zo'n van fan van het rood/geel, vooral het geel. maarja, landkleuren..
- Begrijp de vinkjes niet bij divisie maar ik speel dan ook geen hattrick

Xavez

Legacy Member
Die blurryness ligt wss aan de verschrikkelijke bevel die daarop staat...
Header mag ook wel beter ja... Jakkes wat is me dat :O :p

Same @ rood/geel... Vind het ook niet echt een geslaagde combo... Maar as said als je écht die kleuren wilt gaan volgen, your loss :)

En idd, what's the use van die vinkjes in die groene bollen? Je hebt die wellicht van een vaan de zovele icoon-sites gehaald, maar hebben ze ook een functie? Zo niet: weg ermee :)

Freaky 7

Legacy Member
groen= updated

ben bezig aan nieuwe header..

@xavez, groeten aan zoë als ge die eens ziet.. ;)
(zeg maar groeten van tom, uit meeuwen)

Typhon`

Legacy Member
- header is al veel beter
- u typografie van uw menu kan beter, pakt iets dikker/minder fijn.
- uw kader balkjes (dat met geel en bordeau) vind ik minder passen, precies gekopieerd van een andere layout, eentje uit 2001 dan wel. neem iets strakkers zoals de menu achtergrond. ook typogafie maar mager: zie puntje 2.
- uw lettertype is onaangenaam om te lezen, de dichtheid van de letters is te groot...

Freaky 7

Legacy Member
tekst zal ik naar arial zetten pt. 12

Nuja, die balkskes wou ik wel degelijk zo. Mss ziet ge het er niet aan mja :p

Xavez

Legacy Member
Ahwel dat trekt er al veel meer op zo! Ik zou wel whatever effectje het dan ook is dat er nog op die centrale 'Welkom op belrank' staat er gewoon afhalen. Platte witte tekst zou daar veel mooier op ogen (ook geen dropshadows of outer glows of satin overlays of... gewoon cleane tekst!)

Wel nog een vraagje: wat doet dat zwart gedoe daar nu achter je header? Lijkt mij maa wat vreemd en overbodig, maak die ook maar grijs en zet de dropshadow rond je bovenste corners mee...

Groeten zijn bij deze overgemaakt ;-)

Freaky 7

Legacy Member
bedoel je met "zwart achter mn haeder" dat 1px randje, ja das idd een foutje..
kzal platte tekst doen bij da welkom ding

Zero Grav

Legacy Member
Xavez zei:
maak die ook maar grijs en zet de dropshadow rond je bovenste corners mee...


Ik ben er vrij zeker van dat als je dat doet dat er dan een vuil, onzuiver effect ontstaat, hangt ook wel af van de sterkte van de dropshadow maar zoiets op grijs komt er vaak verkeerd uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan