Tsjernobyl
Legacy Member
De header is goed, kleurijk, simpel (positief).
Maar de rest zijn dan allemaal grijstinten. (dat oranje veranderd er niet veel aan).
Ik zou wat meer kleur begruiken, mss een backgroundimage ergens ertussen.
Het navigatiemenu heeft wat te veel rond zich. de gradient, dan 1px border, dat allemaal op een achtergrond die op zijn beurt een soort shaduw heeft. (mss niet allemaal juist, maar je begrijp wat ik wil zeggen)
Edit best uw eerste post met de juiste link.
Maar de rest zijn dan allemaal grijstinten. (dat oranje veranderd er niet veel aan).
Ik zou wat meer kleur begruiken, mss een backgroundimage ergens ertussen.
Het navigatiemenu heeft wat te veel rond zich. de gradient, dan 1px border, dat allemaal op een achtergrond die op zijn beurt een soort shaduw heeft. (mss niet allemaal juist, maar je begrijp wat ik wil zeggen)
Edit best uw eerste post met de juiste link.

Het navigatiemenu is al een beetje bewerkt.
ad: 