Archief - Kozzmozz zoek grafische ontwerper

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kozzmozzy

Legacy Member
Traag typen is hier blijkbaar de Point, want er zitten hier mensen met tijd veel

SweetEmmaRose

Legacy Member
kozzmozzy zei:
Kozzmozz zoek grafische ontwerper

Kozzmozz.com events is op jonge & gemotiveerde grafische ontwerper

Bedoeling is dat hij/zij vorm heeft aan onze promotie kampanje van de party reeks Beats of love
Die zo een 4 keer per jaar door gaat.

Logo hebben we al, stijl moet daar +- kunnen op aansluiten
Key woorden, Jong, vlot, party, hip, electro, boize noize, ed banger, fluo kids, new rave, ...

We zoeken voor een lange termijn samenwerking
Voorkeur gaat naar mensen die factuur kunnen uitschrijven

Interesse?
Graag mailtje met wat flyer ontwerpen (die in de zelfde lijn liggen) naar yves[at]kozzmozz[dot]com

Ik neem aan dat spelfouten op de flyers geen probleem zijn? :ironic:

CtrlAshDel

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Sorry dat gij de breincapaciteit niet hebt om zulke dingen op te merken.

:wtf: Ma haha, over internet random people dom noemen, zonder maar ook te weten wie ze zijn of welke breincapaciteit ze hebben, dat getuigt pas van een enorm intellect. Goed bezig :niceone:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Wolfje zei:
:wtf: Ma haha, over internet random people dom noemen, zonder maar ook te weten wie ze zijn of welke breincapaciteit ze hebben, dat getuigt pas van een enorm intellect. Goed bezig :niceone:

Ik merk gewoon op dat die mensen zoekt om voor hun te komen werken terwijl die zelfs geen simpele post zonder spelfouten kan typen... Wie zijt gij dan om daarop extra kritiek te geven. Het zijn toch fouten? Waarom mag daar niet op gewezen worden?

"over internet"? :wtf:

Dakantochnie

Legacy Member
Ik moet hier Emma toch gelijk geven eerlijk gezegd. Het maakt een ronduit slechte indruk dat je een vacature publiek plaatst waar echt serieuze spellingsfouten in staan. Zoiets getuigt trouwens ook van weinig respect voor de lezers.

dresse

Legacy Member
beginpost is weg, dus moet het ni meer open blijven hier.

En serieus, blijf is gewoon ontopic in het vervolg.
Dit is echt vermoeiend en ge bereikt er geen fuck mee.
Als ge geen interesse hebt, antwoord dan niet. Zeker als ge niks met grafische te maken hebt zoals dakantochni en emma.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan