Xavez
Legacy Member
Proof setup moet dus al op RGB staan. En dan nog liefst op sRGB (via "custom" te bereiken in het menu view > proof setup), omdat je uiteindelijk naar sRGB gaat exporteren (omdat dat de enige standaard is die in alle browsers werkt). Dan de proof aanzetten (cmd+y ofzo? staat in het menu) et voilà dezelfde kleuren die iedereen te zien zal krijgen. Natuurlijk kan bij de ene de monitor weer anders gecalibreerd zijn dan bij de andere, maar dat is gebruikerafhankelijk, dus daar ga je met kleurprofielen niets aan kunnen veranderen...