Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Mo² zei:ik zoek verschillende mensen omdat er hier een betaling aan vasthangt en das ook wel belangrijk om een deftige site te krijgen.
- in welke stijl zoek je iets
*http://logic.tutorama.net/
- wat moet er op die site komen, maw geef een indeling van de verschillende pagina's die er moeten zijn met een korte beschrijving
*home, roster, wars, contact (beschrijving volgt)
- moet het nu dynamisch zijn of niet, zoja in hoeverre
*hoe bedoel je?
- heb je atm al een website om op te baseren?
*zie boven
- als ik het goed versta moeten wij zorgen voor hosting ? tenzij jij jaarlijks betaald wil ik wel eens zien wie zich daartoe geroepen gaat voelen, html only hosts kan je met wat moeite nog wel gratis vinden.
*liefst zelf hoste, we kunne zelf ook hoste
- ook interessant om weten : hoe lang bestaat deze clan al & hoe lang gaat ze, realistisch gezien, nog bestaan? maw hoe serieus is deze clan ? (clans hebben de nare gewoonten na 3 weken de geest te geven, dat weet ik liefst voor k ergens aan begin)
*deze clan bestaat al ong 1 maand en gaat nog lang bestaan...

r3v0.SwinX zei:wij gelove erin da we iets kunne make omda we al zolang samenspele ( de meeste toch ) ongeveer een jaar spele wij al samen en daar hebde wel een punt dat de meeste "goeie" clans meteen dood zijn ma wij wille er egt iets van make . host en domeinnaam zorge wij voor . over de prijs valt te praten ma ook al vinde wij geen sponsor ge zult er zelf wel iet goe aan verdiene
r3v0.SwinX zei:wij gelove erin da we iets kunne make omda we al zolang samenspele ( de meeste toch ) ongeveer een jaar spele wij al samen en daar hebde wel een punt dat de meeste "goeie" clans meteen dood zijn ma wij wille er egt iets van make . host en domeinnaam zorge wij voor . over de prijs valt te praten ma ook al vinde wij geen sponsor ge zult er zelf wel iet goe aan verdiene
php kunt ge als het ware zelfs met kladblok en met alle respect maar als je er niets van af weet geef je mss beter geen raad want dat wekt alleen maar mer verwarring bij de threadstarter 
Ice[Be] zei:tsimpelste is gewoon, probeer zelf eens site te maken ik heb da ook gedaan ik weet ook het trekt op nie veel maar het draaid niet om de site bij een clan é
frontpage is makkelijk maar schijnt niet zo goed te zijn voor sites
ik denk niet dat het PHP ondersteund
Ice[Be] zei:kprobeer ook maar te helpe é![]()