Archief - JOB: After Effects Artists Wanted

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piru

Legacy Member
Ben je een animator of grafisch ontwerper met gevoel voor ritme en een grondige kennis van Adobe After Effects en Apple Final Cut, maar ook de Adobe CS Design (Photoshop, Illustrator, InDesign) Suite en kennis van HTML/CSS?

Stuur me dan een mailtje ([email protected]) of een PM, voor meer details.

NAGD

Legacy Member
Ge zijt op zoek naar God maar God bestaat niet ;)
Iemand die alles goed kent zal je niet snel vinden vrees ik.

Piru

Legacy Member
hoofdzaak is uiteraard After Effects Final Cut.

Mijn job bestaat uit dezelfde omschrijving btw ;)

dOmme zEbra

Legacy Member
nice, jammer genoeg ben ik nog niet afgestudeerd! En eigenlijk is mijn kennis van aftereffects toch maar mager...

Flipkikker

Legacy Member
Ik heb een pm'ke gestuurd, maar tzal niet bruikbaar zijn voor deze opdracht vermoed ik (tenzij ik een bijdrage kan leveren aan een deelaspect)

@Geeker: best pm sturen of mailen denk ik ;)

Piru

Legacy Member
Het is belangrijk dat je After Effects écht wel goed kent. Het gaat niet om een opdracht, maar om een echte job.

Flipkikker

Legacy Member
Delete men pm dan maar, veel zul je er niet aan hebben ;)
(ik hoopte op een uitbesteding van een project waar ik aan zou kunnen helpen)

Succes nog met de zoektocht

GeeKer

Legacy Member
Houd da in de trendy dingen die je op mtv etc ziet? Of expresies kunnen schrijven?

(als ik nu nog meekan stuur ik PM :p)

LunchBox

Legacy Member
voeleges maah.. ah ge meireksems kunt klappe, edde al een streppeke veur :music:

GeeKer

Legacy Member
Plat antwaarps is geen probleem, maar Meireksems.. mijn roots ligge in Brasschaat é :)

Trouwes, as ge die job na nemt, kregde dan zo'n ferm wufke gelijk die van den Lunchtroemmel? :D

Piru

Legacy Member
Lol,

Expressies is een pluspunt, bedrijf ligt in het Brusselse (dus meirksoems mag, maar frans is nog beter ;)), en die trendy dinges alla mtv zijn eerder beperkt, maar niet geheel onbestaande. ;)

Daiky

Legacy Member
Leuke clips in je portfolio piru. Mijn "portfolio" bestaat uit slechts 1 AE videoclip(http://www.youtube.com/watch?v=iZHZQFg1DiE) met eigen muziek, en ik ga mij in de toekomst zeker nog verder verdiepen in AE, maar het zal een hobby blijven vrees ik.

Wel leuk om te zien dat er hier in vlaanderen job openings voor te vinden zijn. Als ik plots zonder werk kom te zitten, en afgaande op die ene clip, is dat een basis om professioneel te beginnen? Of is dat echt hopeloos (moogt ge ook zeggen :p)

Piru

Legacy Member
Hopeloos zou ik niet zeggen! ;) Maar als dit het enige is dat je kan voorleggen komt dat je "geloofbaarheid" als professional niet ten goede. Je zou toch enkele dingen in totaal verschillende stijlen moeten kunnen presenteren als je er je job van zou willen maken. Daar komt nog eens bij dat dit soort jobs niet dik gezaaid zijn en dat er nogal wat gegadigden zijn!

Morre1977

Legacy Member
Daiky;9592916Mijn "portfolio" bestaat uit slechts 1 AE videoclip([url zei:
http://www.youtube.com/watch?v=iZHZQFg1DiE[/url]) met eigen muziek

OT: Vette song man :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan