[BAT]Diamond
Legacy Member
Hallo, ik ben bezig met een project voor school. Ik moet dus een sauna aansturen via een website. Nu die website is niet zo belangrijk het is de electronica om de sauna aan te sturen. Dus die site moet vrij simpel zijn. We moeten wel op die site een login maken. Deze werkt. Het probleem was dat ik toch nog op de beveiligde site kon geraken zonder via de login te gaan. Om dat te voorkomen vond ik deze script:
<SCRIPT LANGUAGE=JAVASCRIPT TYPE="TEXT/JAVASCRIPT">
<!-- Hide script from old browsers<br>
if (document.referrer != "http://users.pandora.be/moh15/login.html")
{window.location = "login.html"};
//-- Stop hiding script -->
</SCRIPT>
Als ik nu de url van de beveiligde pagina ingeef wordt ik verwezen naar de login pagina. Echter kan ik nu niet meer inloggen.
Kan iemand mij vertellen wat er fout is?
Dank bij voorbaat.
<SCRIPT LANGUAGE=JAVASCRIPT TYPE="TEXT/JAVASCRIPT">
<!-- Hide script from old browsers<br>
if (document.referrer != "http://users.pandora.be/moh15/login.html")
{window.location = "login.html"};
//-- Stop hiding script -->
</SCRIPT>
Als ik nu de url van de beveiligde pagina ingeef wordt ik verwezen naar de login pagina. Echter kan ik nu niet meer inloggen.
Kan iemand mij vertellen wat er fout is?
Dank bij voorbaat.