Archief - introo.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exxhal

Legacy Member
Hallo,
Het is tijd om mijn laatste werkje te laten keuren.

www.introo.be

Het betreft een webpagina met meer info over een villa welke te koop staat.

Alvast bedankt.

breez

Legacy Member
flash is overbodig en het laden duurt te lang.
als je dan toch per sé flash wil, resize dan eerste de foto's want nu wordt er nodeloos veel bandbreedte verbruikt

menu lettertype grootte is ook te klein naar m'n gedacht

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Vind het persoonlijk toch ook maar amateuristisch ... No offence.

Eerst en vooral is het design te eenvoudig om het te gaan uitwerken met flash. Je zou de site beter met xhtml en css maken en enkel die bewegende zijbalk houde, zou al véél mooier ogen. Die bewegende foto's maken het toch alleen maar drukker en ze gaan te traag, tegen dat de foto's er zijn ben je het wachten op het effect al beu.

Ten tweede zou je best idd die foto's resizen en het menu is lichtelijk irritant en onoverzichtelijk ... Alhoewel het simpele design en het gedacht goed zit, is de uitwerking met flash een slechte keuze.

neem dit niet negatief op maar eerder als tips ...

exxhal

Legacy Member
Bedankt.
Ik heb ook eerst een voorstel gedaan om alles html en css met een lightbox (denk ik) erop.
De foto's zouden en moesten bewegen en een lounge muziekje:music: mocht er ook nog bij, dit alles hadden we graag binnen 4 uurtjes online want dan zetten we de villa te koop op o.a immo-web en andere met de url van de website.:lol:

Mijn flash button van onder het stof en ... ja de beginner fouten zeker.
Eerst had ik een bestand(swf) van 15MB met foto's op 3000x4000
Ik kan de foto's nog 50%verkleinen. Dat zou de tijd van het loaden met 50% doen zakken.
Het menu is idd. aan de kleine kant.:rofl:

Ik post de aanpassingen.

exxhal

Legacy Member
SWF kunnen terug brengen naar 0.4 mb
Ook de navigator aangepast. De opzet hier was om bakstenen te imiteren :lol:

Nu nog een leuke introoooo...

Devastate

Legacy Member
Dat flash gedoe, ik word er helemaal pissig van, navigator is walgelijk en zeer irritant.
Gewoon opnieuw beginnen in simpel XHTML/CSS want ik zie het nut niet in van flash bij zoiets ...

En als ge er nog een flashintro bijzet dan gaak u ******* ** ***** **** :D
Tijd niet aan verspelen dus.

Devastate

Legacy Member
ja true; maar daar moet je niet telkens 20 seconden wachten voor je daadwerkelijk deftig naar de foto's kan kijken. dat is op z'n minst gezegd, zéér enerverend.

|nfected

Legacy Member
Ze doen dat om dat je die foto's dan veel minder rap kunt nemen. Dus voor de rechten van de foto's
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan