bartichello
Legacy Member
Tis niet voor school of zo maar ik wilde graag een programmatje of iets webbased maken om dingen bij te houden van mijn D&D sesies(inventory & spells vooral)
van enkele mensen werd ik aangeraden lokaal een mysql etc te draaien en dat met php te doen maar daar ken ik niet veel van.
ik vroeg me dus af als iemand me hier wat tips kan geven of eventueel zelfs zoiets kan maken voor mij (geen vergoedingen voor behalve een grote hoop dank)
als iemand me kan helpen laat je me iets weten. ik ben op irc( quakenet /q bartichello) of op msn(msg me daar voor...)
groeten bart
van enkele mensen werd ik aangeraden lokaal een mysql etc te draaien en dat met php te doen maar daar ken ik niet veel van.
ik vroeg me dus af als iemand me hier wat tips kan geven of eventueel zelfs zoiets kan maken voor mij (geen vergoedingen voor behalve een grote hoop dank)
als iemand me kan helpen laat je me iets weten. ik ben op irc( quakenet /q bartichello) of op msn(msg me daar voor...)
groeten bart
