Bengie
Legacy Member
Ik probeer een simpel stukje tekst in html in het vet te zetten en in de browser zie ik geen reactie.
aan wat kan dit liggen.
Heb de stylesheet al nagekeken,andere tekst tags werken dan weer wel
bvb. <b>wa ne vette tekst</b> = dit doet niks, de tekst blijft op standaard zoals ie bepaald is in de stylesheet
<u>een streepke eronder</u> = dit werkt dan weer wel
ik kan desnoods ook met "class" gaan werken maar dat vin ik wa veel werk om die dan allemaal in die stylesheet te gaan zetten
EDIT
een nieuwe style aanmaken in de stylesheet werkt ook niet. Ik zet er een nieuwe bij en als ik die class ingeef in de html dan reageert hij ook niet
PS : sry voor de prefix, was deze vergeten en te snel op submit thread gedrukt

aan wat kan dit liggen.
Heb de stylesheet al nagekeken,andere tekst tags werken dan weer wel
bvb. <b>wa ne vette tekst</b> = dit doet niks, de tekst blijft op standaard zoals ie bepaald is in de stylesheet
<u>een streepke eronder</u> = dit werkt dan weer wel
ik kan desnoods ook met "class" gaan werken maar dat vin ik wa veel werk om die dan allemaal in die stylesheet te gaan zetten
EDIT
een nieuwe style aanmaken in de stylesheet werkt ook niet. Ik zet er een nieuwe bij en als ik die class ingeef in de html dan reageert hij ook niet
PS : sry voor de prefix, was deze vergeten en te snel op submit thread gedrukt
