Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bluekes zei:Mail systeem werkt niet, en het is compleet belachelijk die usernote!
Het is de eerste keer dat ik hier kom.
excuses dus
Ace69 zei:Ik zal even vertellen wat er aan de hand was.
Het datacenter waar we nu zijn heeft zonder ons iets te laten weten de server naar een ander datacenter gezet en hierdoor zijn de ip's veranderd.Eigenlijk was de server dus niet offline(buiten de verhuis) maar kwam dit door de verandering van de ip's.(hierdoor moesten de dns-servers worden upgedate)
Ik vind het schandalig dat ze niets hebben laten weten, anders hadden we de verhuis kunnen plannen maar we waren totaal verrast.
Iedereen heeft nogtans een mail gekregen hierover.
Maar we gaan dus verhuizen naar een ander datacenter, naar Telecity in Amsterdam.
Sorry voor het ongemak ook al konden we hier niets aandoen.
Moest je nog vragen hebben mag je altijd even mailen.

