Archief - Help voor background

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

decatje

Legacy Member
Hallo iedereen ik wil een soort van background maken over een rapper;
mn favo is 50 cent :p en zou dit willen gebruiken met nog paar andere dingen zoals low-rider etc;
Maar ben beginnend photoshopper en weet nog geen goede effecten ofzo;;
zou iemand voor mij eens een voorbeeld kunnen maken ? (liefst nog in een psd bestandje laten dan kan ik er uit leren hoe het opgebouwd is + nog iets zelf aan veranderen ofzo)
hier heb ik al enkele fotootjs =>
2shared - file upload

Flipkikker

Legacy Member
Effecten? =/


Denk eerst es na over wat je wil tonen, hoe je gaat schikken en welk bronmateriaal je ter beschikking hebt.
Hou je mogelijkheden in photoshop in gedachten en bekijken desnoods enkele tutorial sites om handelingen aan te leren.

Zelf hebk geen ervaring met tutorialsites, maar eerste hit op google gaf mij Photoshop Tutorials - PSDTUTS

Een categorie die je bvb kan bekijken is de glow effects: Advanced Glow Effects - PSDTUTS

Origineel is het niet, maar het is mss een begin :)


Enkele dingen die je waarschijnlijk zult moeten leren/opzoeken om je background te maken:
* Goede uitsnedes maken van je foto's (selection tool/magic wand/pen tool/feather)
* Gebalanceerde kleuren en contrast, éénvoud !

Je foto's hebk niet bekeken, je kunt op imageshack.us etc foto's uploaden en die hier in een IMG tag tonen ;)

wouter_dc

Legacy Member
defifty.jpg


Pm't u mij voor mijn rekeningnummer?

Graag gedaan,


Wouter

decatje

Legacy Member
wouter_dc zei:
defifty.jpg


Pm't u mij voor mijn rekeningnummer?

Graag gedaan,


Wouter
niet mis ; maar dit is eigenlijk heel de tijd herhaling; vind ik persoonlijk nie zo mooi :D (eigen mening he)
+ zou graag de afbeeldingen gebruiken die ik geupload heb;;

heb al vele tutorials bekeken ofzo ; dus kan al wat met tools maar zo goed nu ook weer niet; ik oefen mij daar alle dagen in. het begint te vorderen maar nog niet zo goed als de meesten hier :D

btw
klik1
klik2

wouter_dc

Legacy Member
Manneke, daar hebde echt geen tutorials voor nodig ze.

Voor een zacht prijsje kan je mijn .psd verkrijgen om te oefenen

decatje

Legacy Member
wouter_dc zei:
Manneke, daar hebde echt geen tutorials voor nodig ze.

Voor een zacht prijsje kan je mijn .psd verkrijgen om te oefenen
da zijn gwn heel de tijd afbeeldingen geduplicated; dus daar heb ik nie veel aan eh ;; zou graag wat voorbeelden afbeeldingen met brushes etc etc..

zoals men maat deed dit => klik dit vind ik echt echt nice gedaan

decatje

Legacy Member
wouter_dc zei:

vindt ge da nu zelf geslaagd? :)
wel vriendelijk van u dat ge dit allemaal wilt probere ;; maar wil toch meer naar het voorbeeld van menne "homeboy" gaan ;)

decatje

Legacy Member
wouter_dc zei:

njaa; zou ge mij kunnen uitleggen hoe men maat al die strepen en tekst allemaal invoegt dan? of zou jij zo iets kunnen maken? ofja ; zo iets in die aard toch ? grtz

decatje

Legacy Member
wouter_dc zei:
Ik kan alles.
mensenkennis van uw eigen? :D ja ik ken u nie ; dus weet ik nie of ik het moet gelove;
maar euh wil je es iets proberen in die aard?

wouter_dc

Legacy Member
Misschien als ge me is meeneemt voor een ritje in uwe Lowrider, bro ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan