Archief - DISCUSSION: Packrat prefix

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DieselPower

Legacy Member
Kunnen we van 'photopholio' & 'sketchbook' geen 'packrat' prefix maken? Eén thread per member waar iedereen z'n eigen dingen in kan dumpen? Lijkt mij wel leuk om al het werk per member te zien, zeker voor 3D.

Thoughts?

Nu ik er eens over nadenk, is er ooit al een 'photoshoot' thread geweest? :p

DieselPower

Legacy Member
Gtfo my thread met uw tomhuveners manieren, sebiet beginde hier nog gifkes te posten. Houdt ulle shit in den offtopic thread, ffs.

JackM

Legacy Member
ik zen er ook wel voor, weet anders toch nie waar ik men brol moet posten :p

tomh

Legacy Member
DieselPower™;10179174 zei:
Gtfo my thread met uw tomhuveners manieren, sebiet beginde hier nog gifkes te posten. Houdt ulle shit in den offtopic thread, ffs.

howla howla

goed idee wel

Floyd

Legacy Member
Toevallig, ik heb daar ook al aan zitten denken. In plaats van een hoop sketchbook, photofolio en van die threads, gewoon een "portfolio" thread?

Photoshoot threads zijn er veel geweest tot enkele maanden geleden. Geleidelijk aan begon iedereen z'n foto's in de fotothread te lossen.

vincentvc

Legacy Member
Ik zei het al nadat Photofolio er was. Ik ben zeker voor.
Maar dan eerder de naam Folio, niet? :)

Babs

Legacy Member
Ik ben er ook voor, maar ik ben helaas niet zo veelzijdig dat ik naast foto's andere opvallende werkjes kan posten :p

General Lee

Legacy Member
Ik zal dan tegen zijn, om toch maar niet te mainstream moeten doen

D3C0Y

Legacy Member
3d mag ook in uw sketchbook gepost worden, kheb da al gevraag aan dresse :p

LunchBox

Legacy Member
er is altijd een CHECK-prefix geweest waar je je eigen stuff in kan dumpen.. of dat nu een 2d/3d-ding, foto of filmpje is - alles kan onder die prefix zolang het maar eigen werk is.

feit dat mensen nadien photoshoot / sketchbook / photofolio prefixes aanvroegen is omdat een andere gebruiker dan op voorhand al weet waarover de inhoud gaat, en omdat zo'n subprefix waarschijnlijk nadien het zoeken vergemakkelijkt. wel ga ik akkoord dat we er geen kunnen blijven bijmaken voor elk afzonderlijk medium.

prefixes weghalen zal pas gebeuren als ze écht niet meer gebruikt worden of als het niet meer overzichtelijk wordt. moest dit nu al het geval zijn staan we open voor discussie :)

Floyd

Legacy Member
Ik vind gewoon dat het meer zin heeft dat elke gebruiker die daar zin in heeft z'n eigen display-thread heeft, dan dat er telkens een CHECK-thread wordt aangemaakt. Soms is het ook niet bepaald de bedoeling kritiek te vragen op gemaakt werk, maar gewoon om het te tonen.

KenSpectre

Legacy Member
Same as Floyd, bij CHECK heb je meer het gevoel dat het gekritiseerd moet worden.
Daarnaast zie ik CHECK ook meer als iets da iedereen zou moeten zien, vb: een leuke site met weetjes (yes, i know, stupid example).

JackM

Legacy Member
als ik bvb ne foto van een maquette of een werkje van expressie wil posten, waar moet ek dat dan eig doen?

D3C0Y

Legacy Member
niet, wij willen uwen brol niet zien :unsure: :D
das toch ook met CHECK ni ?

General Lee

Legacy Member
Jack Malibu zei:
als ik bvb ne foto van een maquette of een werkje van expressie wil posten, waar moet ek dat dan eig doen?
In van die rode brievenbussen met het logo van De Post op


:unsure:

dresse

Legacy Member
Jack Malibu zei:
als ik bvb ne foto van een maquette of een werkje van expressie wil posten, waar moet ek dat dan eig doen?

Als ge kritiek wilt, Check.
Als ge milde kritiek wilt, Beginner.
Als ge gewoon wilt showen, Check met bijschrift: "ik wil geen kritiek!!! alleen lieve woordjes over hoe geweldig ik ben!!"

DieselPower

Legacy Member
Anyway sketchbook is dus wel wa ruimer :p
Search mag van mij trouwens ook weg, valt imo onder Q en elke keer wordt die prefix toch fout gebruikt :D:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan