DieselPower
Legacy Member
Kunnen we van 'photopholio' & 'sketchbook' geen 'packrat' prefix maken? Eén thread per member waar iedereen z'n eigen dingen in kan dumpen? Lijkt mij wel leuk om al het werk per member te zien, zeker voor 3D.
Thoughts?
Nu ik er eens over nadenk, is er ooit al een 'photoshoot' thread geweest?
Thoughts?
Nu ik er eens over nadenk, is er ooit al een 'photoshoot' thread geweest?


