Archief - DISCUSSION: GAD Tshirt bestel thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DieselPower

Legacy Member
Bestel Thread
thread: Graphics-Art-Design T-Shirt !

gadFemale.gif

gadMale.gif

Detail:
konijn_print.gif

Enkele aanpassingen gedaan op DeBuGGeR's aanraden.

Modellen (zie website voor maten, xs voor mannen is bv al niet mogelijk, maten in cm: zie measurement tables) :

Praktisch:
  • Aantal drukkleuren: 4
  • Kleur shirt: Donker blauw
  • Prijs: 11 euro zonder, 14 euro met verzendingskosten
  • Afhaling op meet&greet in Antwerpen (date to be set)
  • verzending mogelijk

Als ge met veel mensen in één stad woont, laat ons Gent als voorbeeld nemen en ge komt niet naar de meet&greet, dan kunt ge misschien vragen of iemand die wel gaat zo vriendelijk kan zijn om die van u mee te brengen? Regel zoiets liefst onderling, maar deze thread mag daarvoor zeker gebruikt worden.

Ik stuur nog wel een pm naar de mensen die hier posten als'k zelf meer informatie heb.

Gelieve male/female, size en aantal te posten :)

edit: prijsupdate
Zonder verzending (per stuk): 11 euro
Met verzending (per stuk): 14 euro

JackM

Legacy Member
welk blauw is da, da van de tshirt zelf?
van die kleuren die erbij staan op de site.
kvind da lichtblauw dan toch eig shieker :p

JackM

Legacy Member
hmm
ben nog aant twijfelen, kleur leek mij opt eerste zicht wel een beetje donker :p

soit, hier de verschillende kleurkes: http://i29.tinypic.com/vrpjye.jpg


ik neem er alleszins een :)
donker of niet, kbegin diene navy ook wel mooi te vinden

GenesisX

Legacy Member
One navy bunny, please! Size medium (zodat ik nog kan groeien) :p. Shipped and delivered at home.

Dakantochnie

Legacy Member
Noteer voor mij maar één medium Diesel. Afhaling dat zie ik later nog wel.

wouter_dc

Legacy Member
dakantochnie zei:
Noteer voor mij maar één medium Diesel. Afhaling dat zie ik later nog wel.

dakantochnie, niet te bescheiden, maak daar maar een XL van! :unsure:



Dieselpower; ik weet je mijn maat later nog wel te zeggen

V!$u4L

Legacy Member
Als het €15 wordt - je weet nooit - gaat het 1 x M male zijn hier.
Als het tss 10 - 12 wordt, dan komt er nog een XS female bij. ;)

EDIT:

Dus 1 x M male, 1 x XS female

Meet & greet Antwerp, babeh!

Xavez

Legacy Member
Worden het B&C's? Kwestie van te weten welke maat ik ga bestellen =]... Iemand in de buurt van Leuven (centrum/door de week) of Hasselt (centrum/weekends) die naar meeting gaat? :).

Dakantochnie

Legacy Member
wouter_dc zei:
dakantochnie, niet te bescheiden, maak daar maar een XL van! :unsure:

Ik heb nog getwijfeld of ik een M of een L zou nemen, maar afgaande op Diesel zijn beschrijving (iets met billen) ben ik toch maar voor een M gegaan.

DieselPower

Legacy Member
Omg dakantochnie, asshole!

Ja Xavez B&C exact 190, ik geraak wel tot in Leuven moest gij niet tot in Antwerpen geraken :)

Dresse, kheb net ne mail terug gehad maar kheb ondertussen ook al twee andere bedrijven gevonden die het ook goedkoop kunnen doen.

DieselPower

Legacy Member
Zonder verzending (per stuk): 11 euro
Met verzending (per stuk): 14 euro

err envloppen vergeten te tellen :$

dresse

Legacy Member
XS vrouwenmodel en M mannenmodel hier.
Wss pak'k het mee op de meet en greet, en dan neem'k da van xavez ook mee :)
Misschien komt er nog een S vrouwenmodel bij.

DieselPower

Legacy Member
GenesisX zei:
Wat was Diesel z'n beschrijving dan?
Ik zei: Ik heb momenteel een Large aan, al staande komt de onderkant 5cm lager dan het begin van mijn bilnaad of ongeveer aan mijn schaambeen (vooraan that is fcourse :p) en ik ben ne meter 80 :unsure:

GenesisX

Legacy Member
Mja, ik heb liever dat het wat langer is maar doe mij toch maar een medium dan. Hopelijk gaat da nie te wijd zijn, want 'k ben gene dikke :p. VERZONDEN lalalala.

Btw, I'm taller than you :tongue: :p

DieselPower

Legacy Member
Poidh.

Edit: op de links vd modellen, klik op Measurement Tables

dêsh'

Legacy Member
Mag voor mij ook eentje bestellen, botlike is al serieus aan't vergaan :(

1 Male
Size: L
Verzending

Liefst een mailtje (via het forum) ivm rekening nummer waarop moet gestort worden en mijn adres waarop geleverd kan worden. (Ik ben niet echt actief genoeg meer op dit forum om pm's en dergelijke te checken)

Tof om te zien dat er nog zo'n initiatieven georganiseerd worden :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan