Archief - DISCUSSION: GAD Meet&Greet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie komt er naar de meet&greet?


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten.

DieselPower

Legacy Member
Zo...

Emma - 23ste laatste, 25-26-27 niet, 1juli weg
DieselPower - 20ste laatste, 28ste enkel overdag
Dakantochnie - half juni de laatste, 29ste niet
Jack Malibu - 23ste laatste, 28ste enkel overdag (savonds kozzmozz)
Flipkikker - 11ste juni laatste, 28ste 's avonds, maandagavond niet
Wouter - 19de overdag, 23ste niet, 25-26-27 niet
dresse - juni is goed
V!$u4l - 21-22-23 niet
matthi_182 - 26juni laatste
Babsie - 17juni laatste
Tah_b00nz0r - mss 28ste op weekend
KenSpectre - 27ste laatste
w00tw00t - 27-28ste niet
The recycleload - 27-28ste niet
Lunchbox - werkweek niet

dus?

Flipkikker

Legacy Member
23e laatste Emma, en dan toch op de 21 meeting doen?

ps: diesel, zoals op irc gezegd:

21 - 22 - 23 - 24 & 28 -29 -30 juni kan ik komen naar meeting...

maar dat eerste weekend ben ik mogelijk op reis... (ligt nog nix vast, dus maakt voorlopig ook nix uit :))

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ja ik doe ni echt mee met mn examens, stond in de beginpost da mn examens ni uitmake.

JackM

Legacy Member
ik vrees dat het altijd wel voor iemand nie zal passen of minder goed uitkomen ze.
ma ge kunt het toch moeilijk tussen de examens laten doorgaan? :s

Dakantochnie

Legacy Member
w00tw00t zei:
denk beste gewoon juli of augustus dan?
Dan gaat het helemáál onmogelijk zijn om een datum te vinden, en dan moeten we nog is rekening houden met herexamens ook.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik geef als datum de 21e bij voorkeur op dit moment. alst door de week is wil'k zelfs een dagske verlof neme alst lukt ^^

D3C0Y

Legacy Member
ik heb mijn laatste examen de 16e, dus daarna lukt voor mij wel (kan zijn dat er de 26e of 27e nog iets van school komt, maar dat ligt nog niet vast)

tijdens de week of int weekend maakt ni veel uit voor mij, ik zijn toch gene werkmensch

SweetEmmaRose

Legacy Member
Wa zegt iedereen over de 24ste?
(anders ist gewoon 28 en zijn we kleir, kunne we uren beslissen en activiteiten)

Conqie

Legacy Member
Ik zal wrss wel meegaan als ik die dag vrij heb, maakt dan niet uit wanneer dat is, normaal gaan al die data al
en emma, no worries ik denk dat ik die cassette zelf niet heb .. of mischien.. ;)

Dakantochnie

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Ik zal wrss wel meegaan als ik die dag vrij heb, maakt dan niet uit wanneer dat is, normaal gaan al die data al
en emma, no worries ik denk dat ik die cassette zelf niet heb .. of mischien.. ;)
Anders neem ik ze wel mee. :D

Voor mij alles goed na de 20e. Ik beloof wel niets, aangezien ik nog minstens één keer ga paintballen die dagen en ook nog een paar afscheidsfeestjes heb en natuurlijk een proclamatie. Als ik kom zal ik waarschijnlijk een compleet wrak zijn, maar dat is dan een reden om getrakteerd te worden. :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
dakantochnie zei:
Anders neem ik ze wel mee. :D

Voor mij alles goed na de 20e. Ik beloof wel niets, aangezien ik nog minstens één keer ga paintballen die dagen en ook nog een paar afscheidsfeestjes heb en natuurlijk een proclamatie. Als ik kom zal ik waarschijnlijk een compleet wrak zijn, maar dat is dan een reden om getrakteerd te worden. :p

Errr? Iets da ge mij wilt vertellen waarbij ik in tranen zal uitbarsten als gij da gezien hebt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan