Archief - Design Blog

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomh

Legacy Member
www.nowandnow.net

Now&Now
Een blog over allerhande design thema's
- Graphic Design
- Architectuur
- Product Design
- Design in het algemeen

Ik heb layout gemaakt, en tis fully integrated in wordpress.

Comments zijn welkom, zowel op de posts ginder als hier(op het design)

www.nowandnow.net

Thanks

Gamefactor

Legacy Member
Veel tips en commentaar kan ik niet geven omdat het wordpress is, ik heb deze template precies al eens eerder gezien, als ik hem nog eens tegenkom dan laat ik je iets weten!

Misschien heeft hij die van jou dan wel geript!

Devastate

Legacy Member
kijk eens hoe je reactie schrijft.
(bij de replies onder je posts)

Zero Grav

Legacy Member
Ik had uw blog al gechecked en volg ze nu al een tijdje omdat het onderwerp mij wel aanspreekt. Vind het alleen spijtig dat ze niet zo vaak geüpdate wordt, maar kwaliteit tegenover kwantiteit zeker. :)
De opmerking die Gamefactor maakt over uw ontwerp kan ik wel begrijpen, 't is gewoon een redelijk veelgebruikte structuur die ik zelf ook al heb gebruikt. Dus uiteindelijk zal ze iedereen wel op de één of de andere manier bekend voorkomen.

Van het ontwerp ben ik op zich wel tevreden, alleen is het niet nodig om die tanjes in de searchbox door te drijven. Al zeker niet omdat ge uw inputbar fout geplaatst hebt in Safari. Als Macgebruiker zou ik toch verwachten dat ge uw eigen standaardbrowser even tegoeizet hé.

Voor de rest is het vrij standaard en kan er weinig van gezegd worden. Ik zou misschien wel opteren voor een iets donkerdere groentint zodat de kleine tekst in links wat duidelijker leesbaar is.

Uw Home knop in de footer linkt trouwens naar de top? Is iets anders dan bedoeld wordt lijkt me. En ge maakt u schuldig aan één van de meestgemaakte fouten ooit, uw footer zit vol onduidelijke links, waarbij uw eigen site nog het onduidelijkste van allemaal.

Uw menu bevat trouwens geen link terug naar uw blog zelf, behalve dan uw logo. Ik zou toch nog een extra teruglink zetten in uw menu, want niet iedereen ziet het logo als een homelink. Al is het één van de usabilitystandaarden.

Ik denk ook dat de google-ads misschien wat meer geïntegreerd kunnen worden zodat het lijkt alsof ze echt deel uitmaken van de site. Nu doen de kleine verschillen ze er negatief uitspringen.

'No Comment', 'Post a comment' op een all Dutch site is niet echt de bedoeling. Net zoals de hele Engelse zijbalk rechts. Al is die standaard WP.

De 'Post reactie' bij het form kunt ge nu toch ook wel wat meer uitwerken. Grijs knopje ofzo met css.. 't Zou toch wat beter zijn dan gecentreerde tekst.

Probeer ook een host te vinden die uw images voor een aanzienlijke tijd bewaart en hotlinking altijd toelaat. Dit lijkt nu niet altijd zo te zijn.

j design

Legacy Member
Ik wil deze toch nog even in de kijker zetten.
Zijn artikels zijn goed, het is het waard om toch te gaan bekijken.

Vooral dar van de logo's is prachtig.

Proficiat!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan