Archief - CHECK: Wallpaper

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

aXl_

Legacy Member
KushReNaDa zei:
Goed, was gisteren niet meer op de computer geraakt. Ik ga me er nu op storten :)
*edit*
Aangepast. Meningen? :)
http://img382.imageshack.us/img382/3161/tng28zw.jpg

ik zeg: veel beter dan uw eerste versie. Ge zou nog kunnen proberen met uw gradiënt ietsje zachter te maken (dus dat ge vanonder uw gradient begint met dezelfde kleur maar bovenaan met een iets lichter groen eindigt (wel nog donkerder dan uw eerste versie wel)).

Maar ik heb em es ff als wallpaper ingesteld en ik vind em best geslaagd.

De vorige comments zijn idd van toepassing. Zonder de xbox was te minimalistisch. Nog 1 kleine aantekening: is het logo van xbox360 (die cirkeltjes) eigenlijk niet fijner? ik heb de indruk dat de lijntjes wat te vet zijn ;).

CEPTIFILE

Legacy Member
OT

Brainbug zei:
off topic: mogen we entries van vorig jaar insturen, want deze fantastische wallpaper van mij werd niet geselecteerd toen, mss dit jaar wel :p


(...ja het was een joke entry :))

:bow: haha wel heeel flauw, maar achja, zie r de humor wel van in :P
echt leuk dat de zo'n contest n keer op n andere manier aanpakt :)

spectrious

Legacy Member
Kweet neit waarom maar ie staat mlij minder aan als vorige. Ik zie nogtans geen verschil :p.

Wat heb je veranderd? Dat logootje? En die gradient?

spectrious

Legacy Member
Ik zou jullie mening willen over mijn wallpaper ook. Mag i kdat hier bij zeten of moet ik een nieuw openen (zonde eigenlijk).

L0|2|23

Legacy Member
Hah zalig, onze prof Algebra in Leuven spreekt da ook zo uit: "Hoed", en dan zie'k hier da avatarke :D :rofl:

spectrious

Legacy Member
L0|2|23 zei:
Hah zalig, onze prof Algebra in Leuven spreekt da ook zo uit: "Hoed", en dan zie'k hier da avatarke :D :rofl:
NIE lachen me West-Vlamingen é, commenteer liever mijn wallpaper

En JA het was eigenlijk de bedoeling van de URL onder de balk te zetten.

Xoliul

Legacy Member
spectrious, die droge verf vegen, is dat in photoshop gedaan, of is dat ingescand ofzo ? Ik heb dat zelf nog willen doen, maar had geen idee hoe dat in PS moest...

spectrious

Legacy Member
Xoliul zei:
spectrious, die droge verf vegen, is dat in photoshop gedaan, of is dat ingescand ofzo ? Ik heb dat zelf nog willen doen, maar had geen idee hoe dat in PS moest...
Vegen: Verf: ingescanned
Spatters: Paker-pen-magic : ingescanned
Stad: Sketchup

Eigenlijk buiten alpa op die afbeeldingen zitten er geen effecten tussen.

Mor zijn er nog mensen die echt willen comment geven? Kwil hem opsturen :D .

CtrlAshDel

Legacy Member
ja ik wel die letters kbedoel die tekst helemaal links die dezelfde tekst is als die da je helemaal kan lezen, kvind da een beetje dernaast gevallen en da trekt heel je wallpaper 'scheef' en tis niet dat het relevant is....

imo

CtrlAshDel

Legacy Member
btw da lettertype is da gothicI? of gothicE? of iets anders?

spectrious

Legacy Member
Letters weg ofzo ?(die links)
Kheb nog getwijfeld om ze zelfs groter te doen of in een ander font dat hoekiger is.

Font is Crumble

Edit, es veranderd en nu is het plots zo leeg.
Effe experimenteren.

CtrlAshDel

Legacy Member
ja dat het leeg ga worden das e feit, dus idd iets anders, maar je hoeft niet, das maar mijn mening

L0|2|23

Legacy Member
spectrious zei:
NIE lachen me West-Vlamingen é, commenteer liever mijn wallpaper

En JA het was eigenlijk de bedoeling van de URL onder de balk te zetten.

Ik vind je wallpaper heel dynamisch, maar niet functioneel. Ge moet het ook nog kunnen gebruiken he, icoontjes zijn ni echt goe zichtbaar met da zwaar contrast tussen groen en zwart. Als kunstwerk vind ik het wel heel geslaagd (zet het ook bij deviant :))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan