Archief - CHECK: Phidico logo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blaZe

Legacy Member
[FLAMEALERT]
man man, gij zijt ne on-ge-lo-fe-lij-ke schijter :niceone: (jaja, ge moogt het voor mijn part reporten als ge het echt ni aan kunt... :ironic: uw post was eve goed geflame) [/FLAMEALERT]


ik ben al meer gewoon hoor, een persoonlijke mening stoort me VEEL minder dan een argument dat ik niet/moeilijk kan weerleggen ;)
dus ben hier meer dan behoorlijk in mijn nopjes.

nuja, ik wil u nu meteen ook is wille zien bewijzen dat een dik 6-jarig kind een even goed logo maakt.
hoef ik niet te bewijzen, ben er zeker van dat er zo een iemand bestaat.
(net zoals bv een 10 jarige die beter is in hoofdrekenen dan ik...)
maw als je zulk iets zegt maak je je al belachelijk.


ge moet btw ook ni beginne zeuren dat ik niks van photoshop ken. ik heb daar al vaak genoeg mee gewerkt. ik heb gewoon nog nooit logo's gemaakt dus ik ken de trucjes nog niet voor een opvallend, mooi, .... logo te maken.

dat was duidelijk dat je die 'trucjes' niet kent. (en ik maar denken dat logo's ontwerpen eerder weggelegd is voor puur vectoriële programma's...

als ik posts van mensen gelijk u lees, dan vraag ik me vaak toch af waar een forum toch echt voor dient.
een forum is een open medium.(weliswaar met enkele beperkingen of voorwaarden)


merci, eindelijk is iemand die zich niet laat meeslepen door de idiote reply's van andere mensen. gewoon objectief bekijken en zeggen wat je ervan vindt en mogelijk betere oplossingen geven is het enige doel van deze topic.

tbh is mijn mening ook zeer objectief - u logo is oerslecht en hetgeen Erinyes bijbrengt spreekt toch bijna voor zich.

trouwens...

Erinyes zei:
Hij vraagt hulp bij zijn logo. Iemand toont hem hoe zijn logo er bijvoorbeeld kan uitzien, verder gewerkt op wat hij zelf heeft gemaakt. Ik denk dat dit niet verder komt dan advies en dat daarvoor ook geen betaling nodig is. Of moeten we geld gaan vragen voor advies?

en ik zeg...

er word niet gezegd dat je MOET betalen, het is een suggestie INDIEN je het logo overneemt.
of IETS overeenkomen in PM kan ook simpelweg zijn dat je eerst toestemming zou vragen om het te gebruiken

kijk naar keyword zoals...

niet MOETEN betalen,
SUGGESTIE,
INDIEN je het LOGO OVERNEEMT. (niet het idee overnemen),

en orez vertelde imho jou idem, als ik een logo kom tonen dat nergens op trek maar krijg op een zilver schotelke een mooi logo ben ik niet beschaamd om daar ook maar iets (hoe klein ook) voor terug te doen.

zeker als het logo moet dienen voor een 'bedrijf' een immobiliën kantoor waar ze spreken met bedragen van 100.000,- tot en met ... bruto per verkoop van een pand.

ik snap niet dat zulke mensen dan nog te beroerd zijn om zich een deftig logo te bezorgen voor een in verhouding klein bedrag. (ook al is het bij een prof. bureau)
wat voor een afzetters bij u in de familie..

oops, jullie runnen dan ook een immobiliën kantoor - obvious...

DJ_Trash

Legacy Member
touché :)

Wat ik bedoel met het kader(ke) is da vakske int midden
maar zou inderdaad ook logo voor iets anders kunnen zijn.

Ik ben binnekort op zoek naar een huis/appartement
Uw logo is het alleerste ding da ik zie... maak het zo da ik ook jullie site zou zoeken. Eryn haalt het aan; zoveel mogelijkheden. Wees origineel met iets banaals. (het huis is banaal, doe er iets mee).

Ge ziet ons als rivalen, ge moet ons zien als (en da is ook wel zo, glijk mijn geval) potentiele klanten.

Over centen moet hier ni gezeverd worden; sommigen maken spontaan een logo als ze een slecht zien om te laten zien wat ze in huis kunnen. Ze zijn zich ervan bewust da het geript kan worden. Da is hier ook gebeurd, maar in deze context is het "immobile-man" (forgot the duud's nick) zijn recht ideeën over te nemen. Zoals Blaze zei, het is een open medium.

De attitude van immo-man was ni echt koosjer maar ik denk dat er iets te ver gegaan wordt. Blaze; uwe naam en onder meer mijn respect leggen veel gewicht in de wegschaal als ge naar voren komt met uw verhaal; onderschat dat niet. Vaak zijn het de "Groten" die een discussie laten uitgroeien tot een flamewar omdat ze net niet subtiel genoeg optraden. Ik steun misschien wel uw standpunt, maar uw methode vondek iets TE...

Kgeef toe, immo-man is moeilijk te negeren en zijn attitude is op zen minst provocatief; maar deze thread is een uitdaging die bv Lo-Fi net iets beter is aangegaan.

Peace y'all

FEW

Legacy Member
ja, what ever, topic mag toe, ik heb toch al geen zin meer om mijn ideeën hier te posten...

dresse

Legacy Member
ok...
en blaze, het is zo dat gij wel veel aan de bron ligt van over en weer geflame. Ge had ergens een punt, ma da kan ook tactvoller aangehaald worden...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan