BuFu.
Legacy Member
elloe,
ik had gisteren in de les een tekening gemaakt, en wou het is overtekenen in illustrator
!
Dat heb ik dus gedaan, en dit is het geworden! http://img214.imageshack.us/img214/2443/spraycanmettext2ju.jpg
Nu hoop ik wat feedback te krijgen ivm compositie, kleurgebruik,... of gewoon wat jullie er in het algemeen van vinden?
Daarna kan ik misschien wat correcties aanbrengen en verder werken op de illustrator tekening
fire at will
mvg,
Jb.
ik had gisteren in de les een tekening gemaakt, en wou het is overtekenen in illustrator
!Dat heb ik dus gedaan, en dit is het geworden! http://img214.imageshack.us/img214/2443/spraycanmettext2ju.jpg
Nu hoop ik wat feedback te krijgen ivm compositie, kleurgebruik,... of gewoon wat jullie er in het algemeen van vinden?
Daarna kan ik misschien wat correcties aanbrengen en verder werken op de illustrator tekening

fire at will
mvg,
Jb.
!
!



