Archief - CHECK: Dave Wallpapers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lo_fi

Legacy Member
Timooo zei:
Oh, en Floyd. Shut up. Er zijn mensen met smaak en mensen met geen smaak, maar dat verschilt van persoon tot persoon en wij verschilen blijkbaar toch wel wat...

Wel er zijn inderdaad mensen met en zonder smaak..Het is uiteraard duidelijk dat jij en Floyd in een competitie 'gelijkgestemde zielen voor duo's' ergens achteraan zouden eindigen...Wat wel sneu is voor jou is het feit dat Floyd reeds bewezen heeft over een portie smaak te beschikken en dat ook nog vrij behoorlijk kan uitdrukken . ..Bummer zeg Timooo !..

Deze verzameling wallpapers zijn inderdaad niet zo slecht dat je vol afgrijzen het hoofd zou afwenden maar ze komen ook niet verder dan de cliché-symboliek. De vectorafbeelding van de auto, het gebruik van de typografie, het overbodige gegoochel met brushes.. Het wijst op veel goeie wil, veel tijd die gespendeerd werd aan het observeren van ander werk in het genre.
Ik zie hier niks dat het label 'top' zou verdienen. Ik zie werk van een beginner die het terrein aan het aftasten is. Niks verkeerd mee hoor. Ik kan het alleen maar aanmoedigen. Leren ontwerpen doe je door te kijken en te proberen.

Ondertussen, pakweg de volgende 5 jaar, laat je best de zelfingenomen houding achterwege en besef je dat je nog een heel erg lang leerproces voor de boeg hebt. Ik ben de eerste om toe te geven dat ik dat zelf nog elke dag moet doen: leren, proberen, weggooien en herbeginnen...

orez

Legacy Member
Timooo zei:
Oh, en Floyd. Shut up. Er zijn mensen met smaak en mensen met geen smaak, maar dat verschilt van persoon tot persoon en wij verschilen blijkbaar toch wel wat...

er zijn idd personen met smaak, en personen zonder. Nu hoop ik enkel dat jij diegene bent zonder smaak.

Zo hoogachtend komen doen op een forum waar je zelf weinig actief bent, laat staan jezelf bewezen hebt, en dan uw "IK BEN SUPERCOOLE GRAPHICAL ARTIST" brilleke hebt, om iemand die zich EFFECTIEF bewezen heeft, zo af te snauwen?

goed bezig mijn vriend..

Conspectus

Legacy Member
Kheb blijkbaar op tenen getrapt. Laat het mij duidelijk maken dat ik geen waardeoordeel gaf.

Trouwens mensen. Laat ons die arme Timooo nu niet meteen aan de hoogste paal hangen. Of smaak al dan niet goed is ligt toch maar aan de omgeving. Misschien wordt hij in zijn kringen aanzien als een verfijnd iemand.

Conspectus

Legacy Member
Emuleren = roughly defined nadoen maar proberen beter te doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan