cpj
Legacy Member
ik teken af en toe wel eens iets maar ik heb nog nooit naar iemand zijn mening gevraagt over mijn tekeningen.
ik heb momenteel een tekening gemaakt van een vogel uit het spel WoW
graag jullie mening
nb: je kan deze vogel vinden op het kaartje van de 10-days free trial van WoW, ik heb hem wel zonder die vent op dat beest zijn rug getekend.
ik heb momenteel een tekening gemaakt van een vogel uit het spel WoW
graag jullie mening
nb: je kan deze vogel vinden op het kaartje van de 10-days free trial van WoW, ik heb hem wel zonder die vent op dat beest zijn rug getekend.



)
