Breezersletjuh
Legacy Member
Hier mijn (eerste) inzending,...
ik ben nog aan een andere bezig maar heb dit even tussendoor gemaakt.
eens ik klaar ben met de andere post ik die hier wel in deze thread...
anyways:
klik
steek maar van wal met de commentaar...
PS: ik vond dat Frans wel wat hebben,... 't is toch just geschreven? :/
ik ben nog aan een andere bezig maar heb dit even tussendoor gemaakt.
eens ik klaar ben met de andere post ik die hier wel in deze thread...
anyways:
klik
steek maar van wal met de commentaar...
PS: ik vond dat Frans wel wat hebben,... 't is toch just geschreven? :/
da frans past in geen geval, de wallpaper zelf is gewoon nen screen van Kill Bill met 2 regels tekst.. no go from me

