Archief - baviere.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

j design

Legacy Member
Het is duidelijk dat je heel veel werk in dit project gestoken hebt.
Mooi uitgevoerd.

Proficiat met het onderdeel verkoop. Heel mooi, sterk.
(enkel jammer dat het wat trager loopt)

Kleine opmerkingen:
-Alleen stel ik me wat vragen bij het menu, ik vind het niet echt handig.
-De begeleidende tekst is zowat in het hoekje linksonder geduwd.
Mss de belangrijke pagina's de tekst recht zetten, met een "half scherm" afbeelding.
-Als je van locatie naar verkoop gaat blijft de link view lager map staan.

Maar toch vind ik het een geslaagd project, terecht fier

edit: Je moet wel even je code html/css nakijken

Devastate

Legacy Member
Ziet er strak uit, mooi mooi.

Ik vind alleen uw tekst soms ietsje te klein, maar mocht je die groter maken zal je alles mogen gaan opschuiven wss..

etrillium

Legacy Member
Mooi werk, leuk met die reflectie op de grond.
1 kleine opmerking: Op de 1e pagina (nadat je op NL hebt geklikt) staat er links wat tekst. Nu heb ik niet meteen de neiging die te gaan lezen, sterker zelf, ik zal het niet lezen ook. Waarom? Teveel zwart-wit tekst op elkaar..

Zet dit misschien in een donkergrijs kleurtje met de belangrijkste kernwoorden wat vetter. Zo kan men de tekst gemakkelijk "scannen". En geef misschien wat ruimte rondom de tekst (een 5-tal pixels).

Strak gedaan voor de rest!

Lord Titan

Legacy Member
thnx voor de comments!

- morgen ga ik bij de klant en zal ik de tekst issue eens aanhalen, blijkbaar toch wat te klein.
- menu, stond ik in het begin ook niet volledig achter, nu vind ik em wel goed. Was op vraag van de klant, deze wou dit als verwijzing naar zijn site : http://www.himmos.be
- html/css moet idd eens opgekuist worden

mss nog a nice feature op de site :

ik heb er een resize ingebouwd (een 5 tal vaste formaten), de fotos die opgeladen worden met het cms systeem, worden dan in 5 vershillende formaten bewaard, geoptimaliseerd voor de verschillende versies

dus de site w zo groot mogelijk getoond voor het browserformaat en toch blijven de fotos in optimaal formaat

grtz

Bjorn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan