Archief - BATTLE: [RESULTS] Battle 02

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lo_fi

Legacy Member
Bolteh zei:
Nuja, er kan meer en beter volg kome, maar er kan ook gwoon meer volk kome die zelfs paint nog niet volledig kunnen "benutten"

Gok maar op nr2. Als je hier al een eeuwigheid rondhangt, en de tijd hebt meegemaakt voor er een gfx-forum was, voor de reset zelfs (juli-2002)..dan voel je dat op je kousevoeten aankomen. En dat zou jij, Brahms, zeker moeten weten. Jij bent ook een vastgeroest exemplaar.

Gfx heeft z'n attention nu wel gekregen. Ego's zijn gestreeld..laten we nu maar hopen dat het snel weer voorbijgaat.

Btw..Bolteh, nog eens felicitaties met de overwinning. U had my vote allready.

Herr_zhull

Legacy Member
wow, top 3 :)

proficiat aan iedereen
hopelijk vinden we ook dergelijk niveau terug in de volgende battle

Grtz, Herrzhull

Bolteh

Legacy Member
Welja, ik ben hier al sinds herfst 2001 :) toen nog idd met gewoon IP en zelf naam invullen, de glorietijden der anoniempjes..

Nuja, er gaat nu idd meer volk komen (allez, kans bestaat) maar als het allemaal zo slecht is, en ze krijgen slechte commentaar, dan zijn ze boos, noemen ze ons noobs zonder smaak en trappen ze het af =)

Rhodariel

Legacy Member
<sarcasme>
Aangezien ik nie in de top-3 sta: " Ge zijt allemaal een bende noobs zonder smaak "
*trapt het af*
</sarcasme>
Ik denk dat we nu wel over het toegelaten aantal off-topic posts zitten, dus: proficiat aan de winnaars en iedereen die meegedaan heeft.

bRahms

Legacy Member
Lo_fi zei:
Gok maar op nr2. Als je hier al een eeuwigheid rondhangt, en de tijd hebt meegemaakt voor er een gfx-forum was, voor de reset zelfs (juli-2002)..dan voel je dat op je kousevoeten aankomen. En dat zou jij, Brahms, zeker moeten weten. Jij bent ook een vastgeroest exemplaar.

Gfx heeft z'n attention nu wel gekregen. Ego's zijn gestreeld..laten we nu maar hopen dat het snel weer voorbijgaat.

Btw..Bolteh, nog eens felicitaties met de overwinning. U had my vote allready.
Je gaat me niet zeggen dat je constant "beginnerwerkjes" zag na de - door u opgesomde - Xbox360-battle. Integendeel, de beteren zijn hier blijven hangen en de mindergoede zijn het maar al te vlug afgetrapt.

Door de battles open te stellen voor een iets breder publiek (vergeet niet dat dit nog steeds een subforum is van een gamesforum), zal de belangstelling voor de battles natuurlijk toenemen, maar zouden 'de beteren' zich daardoor moeten aangevallen voelen? Zoals je kwam te zeggen, de ego's zijn gestreeld en zullen er altijd met kop en staart bovenuit steken.

Was het overigens ook niet zo dat de inzending pas werd toegelaten nadat duidelijk werd dat die niet in paint of iets dergelijk was gemaakt?

Of heb je liever dat iedereen in zijn hoekje blijft? Over infantiel gedrag gesproken, zeker?

Lo_fi

Legacy Member
De battles waren al open...want he..het gfx behoefde tot nu toe echt geen lidkaart. Inzendingen hadden geen paint-vereistes.

En het samenbrengen van forum-eilandjes is een goed idee op forum-onderdelen waar iets ontbreekt, waar het niet zo goed loopt. Het loopt hier goed..er is niveau..Dit was overbodig en zal weer ff tijd en ergernis vragen.

Floyd

Legacy Member
Ik volg brahms, hoor. Ik hou meer van het idee van een open dan een gesloten 'community'. Breng die resultaten maar naar buiten, en laat maar nieuwe mensen op dit forum, voor mijn part.

Igör

Legacy Member
achja... de xbox periode was idd niet mijn favo periode ma het heeft ook talent meegebracht... dwarfduin bijvoorbeeld :)

edit: oei, zit op igor zijn account :-) tis Dresse hier :)

tinbie

Legacy Member
oei, zo lang nog eer de volgende battle... ahja, hopenlijk weet ik het vrijdag nog :)

DeMoN

Legacy Member
k'Vind die van Mistabeen & Gmotha (1) toch het meest geslaagd.
Zalig onderwerp, alleen wa te weinig tijd naar men goesting..
Wa is't volgende? :p

D3C0Y

Legacy Member
De volgende Battle begint vrijdagmiddag 21 april en zal een fotografie battle zijn, het thema en de opgave zal dan nog worden gegeven, het thema zal zeer breed en eenvoudig zijn, aangezien de meesten onder ons digitaal werken zal dit zeker geen probleem worden voor een weekend battle

fotobattle dus :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan