Lo_fi zei:
Gok maar op nr2. Als je hier al een eeuwigheid rondhangt, en de tijd hebt meegemaakt voor er een gfx-forum was, voor de reset zelfs (juli-2002)..dan voel je dat op je kousevoeten aankomen. En dat zou jij, Brahms, zeker moeten weten. Jij bent ook een vastgeroest exemplaar.
Gfx heeft z'n attention nu wel gekregen. Ego's zijn gestreeld..laten we nu maar hopen dat het snel weer voorbijgaat.
Btw..Bolteh, nog eens felicitaties met de overwinning. U had my vote allready.
Je gaat me niet zeggen dat je constant "beginnerwerkjes" zag na de - door u opgesomde - Xbox360-battle. Integendeel, de beteren zijn hier blijven hangen en de mindergoede zijn het maar al te vlug afgetrapt.
Door de battles open te stellen voor een iets breder publiek (vergeet niet dat dit nog steeds een subforum is van een gamesforum), zal de belangstelling voor de battles natuurlijk toenemen, maar zouden 'de beteren' zich daardoor moeten aangevallen voelen? Zoals je kwam te zeggen, de ego's zijn gestreeld en zullen er altijd met kop en staart bovenuit steken.
Was het overigens ook niet zo dat de inzending pas werd toegelaten nadat duidelijk werd dat die niet in paint of iets dergelijk was gemaakt?
Of heb je liever dat iedereen in zijn hoekje blijft? Over infantiel gedrag gesproken, zeker?