Mistabeen
Legacy Member
De Deelnemers:
w00tw00t : http://users.pandora.be/alexzijnsite/soldier.jpg
Her_Zhull 1 : http://users.skynet.be/mastermind/nuclearholocaust.jpg
Wiffy : http://img77.imageshack.us/my.php?image=b028ne.jpg
Rhodariel : http://users.pandora.be/low-clan/Untitled-1.jpg
Mistabeen : http://users.telenet.be/mistabeen/battle/rebelchick.jpg
Bolteh : http://users.pandora.be/battusai/con...esentation.jpg
Dresse : http://users.pandora.be/Dresse/conceptrebel.jpg
grandmasterL : http://i54.photobucket.com/albums/g9...e/concept4.jpg
Thores : http://www.web-straat.be/stuff/wipbattle3.jpg
Herr_Zhull 2 : http://users.skynet.be/mastermind/axisrocketeer.jpg
Gmotha : http://users.pandora.be/gmotha/Archi...poc_battle.gif
Tekzav : http://img402.imageshack.us/img402/4...concept9dl.jpg
TiBo : http://img102.imageshack.us/img102/8...keeper21ag.jpg
D3COY : http://users.pandora.be/decoy/beeld/...out_schets.jpg
Atticus : http://www.sheuncheun.be/temp/dynamite.jpg
Gmotha 2 : http://users.pandora.be/gmotha/Archi.../ruzzshian.gif
Typhon : http://img521.imageshack.us/img521/4...e2final8gx.jpg
Gerritn : http://gerrit.tensixtytwo.com/_storage/nicedoggy.jpg
De Resultaten
http://www.vectorslut.be/battle
De volgende Battle begint vrijdagmiddag 21 april en zal een fotografie battle zijn, het thema en de opgave zal dan nog worden gegeven, het thema zal zeer breed en eenvoudig zijn, aangezien de meesten onder ons digitaal werken zal dit zeker geen probleem worden voor een weekend battle
Bedankt aan iedereen om deel te nemen aan deze battle, het jurryvoten was niet zo vlot verlopen, maar we leren wwel uit onze fouten niet.
We hopen alvast iedereen te mogen verwachten voor de volgende battle.
Indien ge uw URL gelinkt wilt met uw nick in de battlestats gelieve me deze dan te sturen in PM, dank u
w00tw00t : http://users.pandora.be/alexzijnsite/soldier.jpg
Her_Zhull 1 : http://users.skynet.be/mastermind/nuclearholocaust.jpg
Wiffy : http://img77.imageshack.us/my.php?image=b028ne.jpg
Rhodariel : http://users.pandora.be/low-clan/Untitled-1.jpg
Mistabeen : http://users.telenet.be/mistabeen/battle/rebelchick.jpg
Bolteh : http://users.pandora.be/battusai/con...esentation.jpg
Dresse : http://users.pandora.be/Dresse/conceptrebel.jpg
grandmasterL : http://i54.photobucket.com/albums/g9...e/concept4.jpg
Thores : http://www.web-straat.be/stuff/wipbattle3.jpg
Herr_Zhull 2 : http://users.skynet.be/mastermind/axisrocketeer.jpg
Gmotha : http://users.pandora.be/gmotha/Archi...poc_battle.gif
Tekzav : http://img402.imageshack.us/img402/4...concept9dl.jpg
TiBo : http://img102.imageshack.us/img102/8...keeper21ag.jpg
D3COY : http://users.pandora.be/decoy/beeld/...out_schets.jpg
Atticus : http://www.sheuncheun.be/temp/dynamite.jpg
Gmotha 2 : http://users.pandora.be/gmotha/Archi.../ruzzshian.gif
Typhon : http://img521.imageshack.us/img521/4...e2final8gx.jpg
Gerritn : http://gerrit.tensixtytwo.com/_storage/nicedoggy.jpg
De Resultaten
- bolteh: 72
- herr zhul : 46
- dresse: 42
- Grandmaster: 38
- Herr zhull 2: 34
- Gmotha: 29
- Mistabeen: 26
- Gerritn: 11
- Typhon: 9
- w00tw00t : 1
- wiffy: 1
- Rhodariel: 1
- Thores: 1
- Tekzav: 1
- TiBo: 1
- D3COY: 1
- Atticus: 1
- Gmotha2: 1
http://www.vectorslut.be/battle
De volgende Battle begint vrijdagmiddag 21 april en zal een fotografie battle zijn, het thema en de opgave zal dan nog worden gegeven, het thema zal zeer breed en eenvoudig zijn, aangezien de meesten onder ons digitaal werken zal dit zeker geen probleem worden voor een weekend battle
Bedankt aan iedereen om deel te nemen aan deze battle, het jurryvoten was niet zo vlot verlopen, maar we leren wwel uit onze fouten niet.
We hopen alvast iedereen te mogen verwachten voor de volgende battle.
Indien ge uw URL gelinkt wilt met uw nick in de battlestats gelieve me deze dan te sturen in PM, dank u



) :applause: