Archief - BATTLE: [RESULTS] Battle 02

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mistabeen

Legacy Member
De Deelnemers:

w00tw00t : http://users.pandora.be/alexzijnsite/soldier.jpg
Her_Zhull 1 : http://users.skynet.be/mastermind/nuclearholocaust.jpg
Wiffy : http://img77.imageshack.us/my.php?image=b028ne.jpg
Rhodariel : http://users.pandora.be/low-clan/Untitled-1.jpg
Mistabeen : http://users.telenet.be/mistabeen/battle/rebelchick.jpg
Bolteh : http://users.pandora.be/battusai/con...esentation.jpg
Dresse : http://users.pandora.be/Dresse/conceptrebel.jpg
grandmasterL : http://i54.photobucket.com/albums/g9...e/concept4.jpg
Thores : http://www.web-straat.be/stuff/wipbattle3.jpg
Herr_Zhull 2 : http://users.skynet.be/mastermind/axisrocketeer.jpg
Gmotha : http://users.pandora.be/gmotha/Archi...poc_battle.gif
Tekzav : http://img402.imageshack.us/img402/4...concept9dl.jpg
TiBo : http://img102.imageshack.us/img102/8...keeper21ag.jpg
D3COY : http://users.pandora.be/decoy/beeld/...out_schets.jpg
Atticus : http://www.sheuncheun.be/temp/dynamite.jpg
Gmotha 2 : http://users.pandora.be/gmotha/Archi.../ruzzshian.gif
Typhon : http://img521.imageshack.us/img521/4...e2final8gx.jpg
Gerritn : http://gerrit.tensixtytwo.com/_storage/nicedoggy.jpg

De Resultaten
  1. bolteh: 72
  2. herr zhul : 46
  3. dresse: 42
  4. Grandmaster: 38
  5. Herr zhull 2: 34
  6. Gmotha: 29
  7. Mistabeen: 26
  8. Gerritn: 11
  9. Typhon: 9
  10. w00tw00t : 1
  11. wiffy: 1
  12. Rhodariel: 1
  13. Thores: 1
  14. Tekzav: 1
  15. TiBo: 1
  16. D3COY: 1
  17. Atticus: 1
  18. Gmotha2: 1
De Battlestats / volgende Battle
http://www.vectorslut.be/battle

De volgende Battle begint vrijdagmiddag 21 april en zal een fotografie battle zijn, het thema en de opgave zal dan nog worden gegeven, het thema zal zeer breed en eenvoudig zijn, aangezien de meesten onder ons digitaal werken zal dit zeker geen probleem worden voor een weekend battle

Bedankt aan iedereen om deel te nemen aan deze battle, het jurryvoten was niet zo vlot verlopen, maar we leren wwel uit onze fouten niet.
We hopen alvast iedereen te mogen verwachten voor de volgende battle.

Indien ge uw URL gelinkt wilt met uw nick in de battlestats gelieve me deze dan te sturen in PM, dank u

D3C0Y

Legacy Member
k wil nie zagen, maar is de vectorslut up-to-date, aangezien alle deelnemers per battle 1pnt kregen... en m'n naam staat er ni tussen :D

*edit* net het lijntje nog niet voltooid gezien, nevermind :p

Thorens

Legacy Member
't Is ThoreNs trouwens, niet Thores.
Dat was ook al fout in de vote pagina :p

dresse

Legacy Member
proficiat bolteh en herzull, zeker verdiend. persoonlijk hadk grandmaster, gmotha en mista boven mij geplaatst, ma kom.. toch merci. :p

Thorens

Legacy Member
Tof, tof, de volgende ga ik zeker meedoen dan.
Misschien is tegen dan mijn nickname overal aangepast naar Thorens :p
Nog eens proficiat aan de winnaars, ik wist sowieso al dat Bolteh zou winnen :)

Bolteh

Legacy Member
\o/

Ehm, proficiat aan de winnaars (buiten mezelve dan :unsure: ) :applause:

D3C0Y

Legacy Member
ja k gaan al moeten passen voor de volgende, ik em geen fototoestel :p

EnnY

Legacy Member
@thorens , nu gaan der meer da es proberen hé (zoals ikzelf)

@D3coy Koop een wegwerpcamera :p

Mistabeen

Legacy Member
EnnY zei:
@thorens , nu gaan der meer da es proberen hé (zoals ikzelf)

@D3coy Koop een wegwerpcamera :p
tis maar een weekend battle he ^^ denk nie da ge op vrijdagmiddag vlug wa fotos kunt trekke daarmee om ze tegen zondagmiddag te hebben :p

polaroids zijn wel en optie :)

D3C0Y

Legacy Member
howla zekerst => Currently Active Users Viewing This Thread: 20 (18 members and 2 guests)

nieuw recordtje voor het gfx-forum :p

Lo_fi

Legacy Member
Ik vind het niet zo'n goed idee om opnieuw een shitload volk naar het gfx forum te lokken..Weet iedereen nog hoe blij we waren dat de Xbox-wallpaper-wedstrijd voorbij was en we verlost waren van die zelfverklaarde design-photoshopfilter-leets met hun wpp-checks?

Laat die battles gewoon binnen het gfx-forum. Mensen die geinteresseerd zijn in gfx vinden hun weg wel naar hier. Of ze hebben die al lang gevonden. De rest mag z'n mening voor zich houden.

bRahms

Legacy Member
Lo_fi zei:
Ik vind het niet zo'n goed idee om opnieuw een shitload volk naar het gfx forum te lokken..Weet iedereen nog hoe blij we waren dat de Xbox-wallpaper-wedstrijd voorbij was en we verlost waren van die zelfverklaarde design-photoshopfilter-leets met hun wpp-checks?

Laat die battles gewoon binnen het gfx-forum. Mensen die geinteresseerd zijn in gfx vinden hun weg wel naar hier. Of ze hebben die al lang gevonden. De rest mag z'n mening voor zich houden.
De mensen die zich engageerden voor de Xbox-wedstrijd, waren voornamelijk mensen die meededen onder het motto "ge weet maar nooit dat we een xbox 360 winnen".

Dit is hier, mijns inziens, compleet niet van toepassing, aangezien er geen prijzen aan verbonden zijn. Daarom denk ik ook dat het enkel kijklustigen zullen zijn die hier zullen blijven hangen. En wie weet wist een grafisch getalenteerde artiest zijn weg nog niet en werd deze zo vergemakkelijkt.

.. we zien wel.

Bolteh

Legacy Member
<sarcasme>
Tenzij ze afhaken omda ze vrezen niet op te kunnen tegen mijn enorm grafisch talent?
</sarcasme>

Nuja, er kan meer en beter volg kome, maar er kan ook gwoon meer volk kome die zelfs paint nog niet volledig kunnen "benutten"

Bolteh

Legacy Member
True, tbh vinnek da gij mij een elektrische gitaar + amp moet kopen omda ik gewonne heb *grijns*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan