orez
Legacy Member
De titel zegt infeite al genoeg hé ...
Trek een foto met een zo goed mogelijk zomers gevoel !!!
Opnieuw is de deadline 10 dagen, dwz.
Deadline 30 juni 2008 23:59:59
Opnieuw komen de inzendingen bij mij toe via PM !!! of mail (via PM te verkrijgen)
De rest van de regeltjes blijft zoals bij de vorige.
Enkel het puntensysteem zal veranderen zoals Floyd het aanhaalde
5
3
1
Dit zal een mooiere uitkomst bieden en het waarschijnlijk wel wat spannender maken ook.
Have fun again !
Trek een foto met een zo goed mogelijk zomers gevoel !!!
Opnieuw is de deadline 10 dagen, dwz.
Deadline 30 juni 2008 23:59:59
Opnieuw komen de inzendingen bij mij toe via PM !!! of mail (via PM te verkrijgen)
De rest van de regeltjes blijft zoals bij de vorige.
Enkel het puntensysteem zal veranderen zoals Floyd het aanhaalde

5
3
1
Dit zal een mooiere uitkomst bieden en het waarschijnlijk wel wat spannender maken ook.
Have fun again !







