Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bolteh zei:Oh damn, die tweede is nice Floyd :O




. Het is natuurlijk veel gemakkerlijker om kadrage te maken zonder statief. En dank u, mooi weer!The recycleload zei:Mijn 2 inzendingen, gemaakt in onze tuin met nikon coolpix 5400 , 24mm lens.
![]()
![]()


veels te laat, duurde tot 20u theeft zelfs langer gelopen.Tygerke zei:![]()
Mijn deelneming, niet zo speciaal zoals al de mooie inzendingen hier, maar ik vond het wel koddig
EDIT : Oei, juist te laat zekers?![]()

Mistabeen zei:veels te laat, duurde tot 20u theeft zelfs langer gelopen.![]()

