dvdp
Legacy Member
Iemand interesse om mee te helpen aan deze nieuwe BF2 mod? Tis een minimod voor BF1918/2 (of the Frontline18 mod, der is al eens een Airshow minirelease van geweest). Modellers, skinners en coders zijn van harte welkom. Agge goe werkt verdiende misschien een plaatske in het BF1918 Team 
http://www.battlefield1918.de/forum/thread/6528/#new hier vindt ge wa meer info. Wel int Engels maar da zal wel geen probleem zijn zeker
Er zitten een hoop simpele dingen bij, maar het moet wel BF2 quality worden he 
Mail/MSN: [email protected]

http://www.battlefield1918.de/forum/thread/6528/#new hier vindt ge wa meer info. Wel int Engels maar da zal wel geen probleem zijn zeker
Er zitten een hoop simpele dingen bij, maar het moet wel BF2 quality worden he 
Mail/MSN: [email protected]
--> close