Archief - Adobe Fireworks CS3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bjornusken

Legacy Member
Beste webdesigners ;)

Op school gaan we lere werke me fireworks, maar ik ben nu al wa aant experimenteren! voor ik begin, jullie zulle wellicht betere programma's wete om bepaalde dinges mee te doen, maar wij lere daar nu mee werke, dus gelieve niet aan te kome om da me andere programma's te doen ;)

Ik zou graag me fireworks een afbeelding make (het YinYang teke)
het probleem is, als ik een cirkel maak en ik maak met de penciltool zo'n kronkelende lijn int midde (en dan ook die 2 kleinere cirkeltjes) en kwil het ene helft zwart make (dat doe ik dan zo me da emmerke dage in paint ok hebt), maar tresultaat is dan da eel de cirkel zwart wordt...
wat kan ik hier aan doen ;)

alvast bedankt

greetz :bow:

n00bslayer

Legacy Member
bjornusken zei:
Beste webdesigners ;)

Op school gaan we lere werke me fireworks, maar ik ben nu al wa aant experimenteren! voor ik begin, jullie zulle wellicht betere programma's wete om bepaalde dinges mee te doen, maar wij lere daar nu mee werke, dus gelieve niet aan te kome om da me andere programma's te doen ;)

Ik zou graag me fireworks een afbeelding make (het YinYang teke)
het probleem is, als ik een cirkel maak en ik maak met de penciltool zo'n kronkelende lijn int midde (en dan ook die 2 kleinere cirkeltjes) en kwil het ene helft zwart make (dat doe ik dan zo me da emmerke dage in paint ok hebt), maar tresultaat is dan da eel de cirkel zwart wordt...
wat kan ik hier aan doen ;)

alvast bedankt

greetz :bow:
Uw (halve cirkel-)path sluiten? Nu vult hij uw volledige cirkel bij gebrek aan andere paden om op te vullen.

bjornusken

Legacy Member
n00bslayer zei:
Uw (halve cirkel-)path sluiten? Nu vult hij uw volledige cirkel bij gebrek aan andere paden om op te vullen.

dus het lukt ni me andere woorde?
zalt wss ni just begrepe emme :p dus is mn vraag hoe sluit ik die path?

n00bslayer

Legacy Member
Je moet een halve cirkel maken. Een pad sluit je door deze terug met z'n beginpunt te verbinden - zo vormt je pad een vlak dat kan opgevuld worden door je Fill-tool.

bjornusken

Legacy Member
n00bslayer zei:
Je moet een halve cirkel maken. Een pad sluit je door deze terug met z'n beginpunt te verbinden - zo vormt je pad een vlak dat kan opgevuld worden door je Fill-tool.

dus met die pen tool dan ? of met welke tool dan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan