Archief - 23 September: Adobe Event in Amsterdam

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m-be

Legacy Member
23 September: Save the date!!!

crowd.jpg

De komende meeting van de Adobe User Group wordt er een die je absoluut niet mag missen! Alleen leden van de Adobe User Group, de InDesign User Group en de Flex User Group krijgen toegang tot dit meest bijzondere event van dit jaar, waarin we de nieuwste technology previews laten zien op het gebied van print, web en video. Adobe Sytems Benelux zal het evenement en de borrel sponsoren en dat heeft natuurlijk een reden... We mogen er verder niet veel over verklappen, maar reken maar dat je erbij wilt zijn.

Momenteel worden de voorbereidingen getroffen voor dit grote evenement, dat het grootste evenement zal worden van de Adobe User Group tot nog toe met nationale en internationale sprekers. We mogen als Adobe User Group er verder nog niet veel over verklappen, maar reken maar dat je erbij wilt zijn als je de nieuwste ins & outs wil weten op het gebied van design, development en video. De lokatie wordt nog bekend gemaakt, maar je kunt er van uit gaan dat dit in of rond het centrum van Amsterdam zal zijn.

Je kunt gratis lid worden van de Adobe User Group. Daarmee heb je toegang tot onze meetings, je kan je goodies winnen, inzenden voor de Uber Flash award, gebruikmaken van diverse kortingen en services en je wordt op de hoogte gehouden via onze nieuwsbrief. Log in of wordt gratis lid.

Misschien een idee om met een delegatie van 9lives GAD af te zakken?

hyperlite

Legacy Member
't is daar meer een concert op die foto dan een adobe event :)

m-be

Legacy Member
ik dacht eerst dat die foto van Photoshop World was, en daar is het de gewoonte dat die opening afgesloten wordt met een afterparty met optreden van Scott Kelby's band. Ik begin meer en meer te denken dat't gewoon een stockfoto is :')

m-be

Legacy Member
De komende meeting van de Adobe User Group is de kans als een van de eersten ‘the next big thing from Adobe’ te zien! Het evenement, dat in samenwerking met Adobe opgezet is, vindt op dinsdag 23 september plaats in de Meervaart te Amsterdam. Bezoekers worden op de hoogte gebracht van alle nieuwe ins en outs. Als je nog geen lid ben van de Adobe User Group, schrijf je hier dan gratis in en registreer voor de 23e. Mis het niet!

Deze meeting mag je absoluut niet overslaan: diverse sprekers op het gebied van print, web en video zullen optreden. Inmiddels bevestigde nationale en internationale sprekers zijn Aral Balkan, Ton Frederiks en Klaasjan Tukker van Adobe Benelux, Gabriel Powell van de InDesign User Group en de interactieve bureaus Boulevart, These Days en MediaMonks. We mogen als Adobe User Group er verder nog niet veel over verklappen, maar reken maar dat je erbij wilt zijn!

Programma (onder voorbehoud)
12:00 Deuren open voor ontvangst
12:45 Blauwe Zaal: Opening & Welkom door Bert Hagendoorn
13:00 Blauwe Zaal: Sessie door Klaasjan Tukker en Ton Frederiks (Adobe)
14:30 Pauze
15:00 Blauwe Zaal: MediaMonks / Zaal 6: Gabriel Powell (Indesign UG)
16:00 Blauwe Zaal: Aral Balkan / Zaal 6: Boulevart, These Days
17:00 Borrel
17.45 Einde

m-be

Legacy Member
zeg Lunch, nu da'k da zo ewa beter bekijk, dien Boulevart, is da den Boulevart die gij kent?

LunchBox

Legacy Member
Yup, dat zijn m'n vorige collega's.. thesedays was een klant van hen dus daar heb'k als consultant gezeten. Voor de beide bedrijven kan jij misschien wat namen verklappen van guest-speakers, dan heb'k een idee waar het thema over gaat.

m-be

Legacy Member
Ik weet jammer genoeg niks meer dan wat hierboven reeds staat, deze info komt dan ook rechtstreeks van de website van AUG...

LunchBox

Legacy Member
Al van oktober vorig jaar ze Tom. Ik ben nadien voor Vintage Productions beginnen werken, in de 3d-afdeling.. en dat spreekt me eigenlijk (nog) meer aan dan multimedia-projecten. Kmoet wel zeggen, qua flash-niveau mogen ze bij BoulevArt trots zijn op hun medewerkers.. en Thesedays is vooral sterk met concepten en visuele uitwerking. (qua flash productie staken ze destijds het meeste bij consultants) Over ieder dus veel goede dingen te vertellen.

Zelf ga'k niet naar de Adobe Usergroup meeting, de dag komt me slecht uit en de locatie nog minder (Amsterdam is écht wel een heel eind hiervandaan), maar't zal zoals m-be zegt wel redelijk interessant zijn. (naar adobe-standaard zal alles natuurlijk evengoed "ooh zovaak" herhaald worden op andere meetings, en dus ook veel dichter bij huis.. persoonlijk lig ik er niet wakker van dat'k het dan niet in primeur heb mogen ontdekken) Doe ze de groeten van me.

Omni^

Legacy Member
Ik zit dan op de geboorte kamer... ik wor nonkel !!!! OLééé

LunchBox

Legacy Member
guess i'm just speaking for myself then ;) wanneer gaan we nog'ns ne fristi drinken diesel?

dresse

Legacy Member
gelle zit gewoon onderling af te spreken en gelle nodigt mij ni uit ofwa :|
TOF HOOR! :)

Xavez

Legacy Member
Aha, september :D. Welja. Twee keer naar Amsterdam gaan, 't kan een dure bedoening worden ^^.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan