Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carus

Legacy Member
Weebl zei:
Voor de nationale ploeg zal hij wel voor't geld gekozen hebben he :).
Maar goed ook, anders moet je die ook nog teleurstellen.

Zal wel vooral voor de druk van zijn vrienden zijn geweest, ik kan mij de situatie goed inbeelden waardoor hij gewoon niet meer kon kiezen voor België.

BramDC

Legacy Member
zukanovic en nfor en vandenbrouck zijn de belangrijkste transfers inkomend dacht ik
vind ik persoonlijk een achteruitgang ivm debeule kums belhocine

En ik ben club supporter ja, maar ik ga veel kijken naar kvk.
Zou dus liefst hebben dat ze in eerste blijven, maar ik zie het somber in eerlijk gezegd

|nfected

Legacy Member
BramDC zei:
zukanovic en nfor en vandenbrouck zijn de belangrijkste transfers inkomend dacht ik
vind ik persoonlijk een achteruitgang ivm debeule kums belhocine

En ik ben club supporter ja, maar ik ga veel kijken naar kvk.
Zou dus liefst hebben dat ze in eerste blijven, maar ik zie het somber in eerlijk gezegd

VBH is weg maar who cares? Heeft vorig jaar geen enkel punt gepakt. We hebben met Keet een jonge talentvolle keeper, Borel die nu ah testen is bij ons maakt een betere indruk dan dat vbh heeft gedaan op training.

We hebben 3 sterke verdedigers gaan halen (zukanovic, gershon en VDB). We hebben de beste rb uit de 2de klasse gaan halen, vorig jaar hadden we dat zelfs niet echt.

Onze verdeding is dus stuk beter dan vorig jaar. Voor debeule hebben we de Peter gaan halen, international en CL ervaring... Dus in principe is dat geen verzwakking te noemen. We hebben ndiaya uit Frankrijk gaan halen, een verbeterde kouyate (lees: hij kan passen) we hebben nfor terug gaan halen een spits die wel werkt in tegenstelling tot rossini. Monrose is talentvolle Franse u21 winger met veel snelheid en beweging (mboyo type) en komt nog een winger bij alsook een centrale spits.

We hebben kums niet echt vervangen maar het elftal is kwalitatief beter dan vorig seizoen.
.

BleKKie

Legacy Member
Idd, als er één iet of wat aantrekkelijke ploeg (waar het even koud is als hier) afkomt met wat geld is die ook weg hoor denk ik.

Wijsheid

Legacy Member
17 + 2GK.

Mavinga heeft wel maar een match of 6 gespeeld en was toch niet van ons.

kocabar

Legacy Member
Geert Arend Roorda zo goed als zeker naar standard? blijkbaar een vlot scorende middenvelder ...

kocabar

Legacy Member
Lospeed zei:
anderlecht los kampioen volgend jaar :cool:
oei oei oei , nog nergens staat er dat er een akkoord is ? straks loopt club brugge er nog mee weg met jova naast vleminckx ... :love:

kocabar

Legacy Member
IceMaN.* zei:
the fuck, no thanks. Laat hem maar snel naar RSCA gaan.
das het net ... zitten al dagen aan tafel en het raakt maar niet rond , wetende dat club ook nog graag een spits haalt , die dan nog eens gratis is ... en gekende kwaliteiten heeft ... go fcb ! ! !

NotoriousP

Legacy Member
Néén.

Wij hoeven geen dure oude spits, liever een jonge talentvolle.

Gavin

Legacy Member
Nic! zei:
Volgens BelgoFoot is de deal met Jova rond.
Heeft die eigenlijk ooit al eens iets zelf ontdekt of zo? Enige dat ie doet is wat blogs (met fouten in) schrijven en reproduceren wat andere kranten zeggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan