BramDC zei:
zukanovic en nfor en vandenbrouck zijn de belangrijkste transfers inkomend dacht ik
vind ik persoonlijk een achteruitgang ivm debeule kums belhocine
En ik ben club supporter ja, maar ik ga veel kijken naar kvk.
Zou dus liefst hebben dat ze in eerste blijven, maar ik zie het somber in eerlijk gezegd
VBH is weg maar who cares? Heeft vorig jaar geen enkel punt gepakt. We hebben met Keet een jonge talentvolle keeper, Borel die nu ah testen is bij ons maakt een betere indruk dan dat vbh heeft gedaan op training.
We hebben 3 sterke verdedigers gaan halen (zukanovic, gershon en VDB). We hebben de beste rb uit de 2de klasse gaan halen, vorig jaar hadden we dat zelfs niet echt.
Onze verdeding is dus stuk beter dan vorig jaar. Voor debeule hebben we de Peter gaan halen, international en CL ervaring... Dus in principe is dat geen verzwakking te noemen. We hebben ndiaya uit Frankrijk gaan halen, een verbeterde kouyate (lees: hij kan passen) we hebben nfor terug gaan halen een spits die wel werkt in tegenstelling tot rossini. Monrose is talentvolle Franse u21 winger met veel snelheid en beweging (mboyo type) en komt nog een winger bij alsook een centrale spits.
We hebben kums niet echt vervangen maar het elftal is kwalitatief beter dan vorig seizoen.
.