pina
Legacy Member
BleKKie zei:Kan alleen maar goed zijn voor Anderlecht heja
heb liever dat hij nog een jaar blijft, een duo lukaku-jovanovic zal veel meer brengen dan jovanovic-mbokani imo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BleKKie zei:Kan alleen maar goed zijn voor Anderlecht heja
spits99 zei:Nietes!
En als gij meer weet, zal Degraen toch ook wel iets geweten hebben hè...

pina zei:heb liever dat hij nog een jaar blijft, een duo lukaku-jovanovic zal veel meer brengen dan jovanovic-mbokani imo.
Muismat zei:22M pond zou toch een ziek goeie deal voor Anderlecht zijn.
Ik vraag mij af hoeveel Hazard waard is, want ik geloof dat Lille is een bod van 40M (VEERTIG) heeft afgewezen van Inter, zoveel meer als Lukaku vind ik die ook niet waard (al is hij wel een betere speler opt moment).
( net als Lukaku trouwens , ook een heerser
)Muismat zei:22M pond zou toch een ziek goeie deal voor Anderlecht zijn.
Ik vraag mij af hoeveel Hazard waard is, want ik geloof dat Lille is een bod van 40M (VEERTIG) heeft afgewezen van Inter, zoveel meer als Lukaku vind ik die ook niet waard (al is hij wel een betere speler opt moment).
Min-st-ens zeg ik u!Starrk zei:Als je eerlijk bent en vergelijkt wat beiden gepresteerd hebben kan je toch maar concluderen dat Lukaku minstens Hazard zijn gelijke is.
Min-stens.
Proim zei:Min-st-ens zeg ik u!
sharpshot zei:Toch huren zeker? Kopen zou foei zijn