Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drossie

Legacy Member
Muismat zei:
Waarom willen Defour & Carcela naar Moskou? Die kunnen toch allebei naar subtoppers in Europa, en om nu al voor het geld te kiezen vind ik maar raar... Of is er dan toch minder concrete interesse uit Europa voor die 2 dan ik denk?

Er is niet 1 andere ploeg met interesse voor Defour. En begrijpelijk ook. Moet een van de meest overschatte spelers uit de JPL zijn.

Weebl

Legacy Member
Defour heeft pas bijgetekend tot 2016 (?). Die zijn prijs zal ook wel al wat hoger liggen dan. En Standard zal wel hoog mikken, na al zijn blessures alweer dit seizoen zullen ze niet zó staan springen denk ik..

Mudi

Legacy Member
Man City try to edge out Chelsea and Arsenal with £18m Romelu Lukaku bid

Read more: Manchester City try to edge out Chelsea and Arsenal with £18m Romelu Lukaku bid | Metro.co.uk

Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat City Lukaku gaat halen. Indien Tevez vertrekt, zullen ze Aguero (proberen te) halen.

Chelsea prepared to let Daniel Sturridge go to make room for £22m Romelu Lukaku - Goal.com

Nu ja, het is goal.com. Villas-Boas ging Sturridge de kans geven om zich te bewijzen en Everton zou interesse hebben om Bendtner over te nemen (huren) voor in de spits positie.

En dan heb je natuurlijk nog Arsenal die interesse heeft en blijkbaar al met de zaakwaarnemer van Lukaku heeft gesproken. Gemengde gevoelens over Lukaku, geweldige fysiek voor in de premier league. Heeft de potentie om zeer groot te worden. Hij heeft daar Vermaelen en Van Persie die hem kunnen begeleiden. Maar de prioriteit moet nu toch ergens anders (verdediging) liggen dan in het aanval.

Maar dat Lukaku zal vertrekken, is een feit geworden.

FrownedUpon

Legacy Member
Er moet toch iets van aan zijn van al die zever kranten/websites...

pina

Legacy Member
het is nu of nooit voor chelsea. Tenzij ze gevaarlijk gokken dat hij bij anderlecht blijft om te zien hoe hij evolueert. Ik zie city nog opzettelijk de prijs opdrijven zodat chelsea meer zal moeten bieden.

Muismat

Legacy Member
pina zei:
het is nu of nooit voor chelsea. Tenzij ze gevaarlijk gokken dat hij bij anderlecht blijft om te zien hoe hij evolueert. Ik zie city nog opzettelijk de prijs opdrijven zodat chelsea meer zal moeten bieden.

22M pond zou toch een ziek goeie deal voor Anderlecht zijn.

Ik vraag mij af hoeveel Hazard waard is, want ik geloof dat Lille is een bod van 40M (VEERTIG) heeft afgewezen van Inter, zoveel meer als Lukaku vind ik die ook niet waard (al is hij wel een betere speler opt moment).

Cerv.Be

Legacy Member
wtf, Sturridge laten gaan.. Hoe dom zijn ze dan bezig bij Chelsea?

lol in die comments: lakaku, lakuku,.. De engelsen gaan zijn naam nog moeten leren. :D

Morrissey

Legacy Member
Toch benieuwd wat dat nog gaat geven als die ploegen gaan opbieden tegen elkaar.

BleKKie

Legacy Member
pina zei:
het is nu of nooit voor chelsea. Tenzij ze gevaarlijk gokken dat hij bij anderlecht blijft om te zien hoe hij evolueert. Ik zie city nog opzettelijk de prijs opdrijven zodat chelsea meer zal moeten bieden.

Fireflies zei:
Toch benieuwd wat dat nog gaat geven als die ploegen gaan opbieden tegen elkaar.

Kan alleen maar goed zijn voor Anderlecht heja

Morrissey

Legacy Member
Klopt, maar was wel ergens te verwachten hé. Het was al langer geweten dat topclubs hem willen, het feit dat Arsenal en City mee in de transfermolen springen, komt ons idd enkel ten goede. Ookal is hij dat bedrag misschien niet waard, als de gek maar betaalt :)

Exorikos

Legacy Member
starspike zei:
Neen, zonder die transferstop hadden ze die kans niet gemaakt. Genk had zonder die stop niet ineens WEL quasi 3 miljoen willen "betalen" voor één jaar Courtois te huren.

Zonder die transferstop hadden ze hem niet voor een voldongen feit gezet. Hij moest nu akkoord gaan of er kwam niks meer van in huis. Zo simpel was het en dan is het niet meer dan logisch dat hij uiteindelijk eieren voor zijn geld kiest.

Weebl

Legacy Member
Waar is mijn lul?
Ah, dor is malul!

/droog

Dor Malul is tweede Israëlische Beerschot-aanwinst

sharpshot

Legacy Member
iedere dag komen er precies boden uit op Lukakau, tegen eind dees maand ist 100+!

Mudi

Legacy Member
Het zijn geruchten he! Er is nog niemand concreet buiten Arsenal (denk ik) als de zaakwaarnemer echt met het bestuur van Arsenal gesproken heeft. Ik denk zelfs dat Anderlecht eerder een deal als geld + Vela er probeert uit te halen dan dat ze de volle pond willen.

starspike

Legacy Member
Exorikos zei:
Zonder die transferstop hadden ze hem niet voor een voldongen feit gezet. Hij moest nu akkoord gaan of er kwam niks meer van in huis. Zo simpel was het en dan is het niet meer dan logisch dat hij uiteindelijk eieren voor zijn geld kiest.

Het staat je altijd vrij om te geloven wat je wil, maar ik beschik wel degelijk over harde info ;) Er was in huize Courtois al lang geen sprake meer van "in Genk blijven" toen de naam van Atletico Madrid opdook. We kunnen dus welles-nietes blijven doen, maar ik ben 100% zeker van hetgeen dat ik zeg dus veel nut heeft het niet om heen en weer te blijven gaan.

somfortiwan

Legacy Member
Nietes!
En als gij meer weet, zal Degraen toch ook wel iets geweten hebben hè...

sharpshot

Legacy Member
en zolang er geen harde bewijzen zijn van uw (on)gelijk kan je natuurlijk blijven zeveren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan