Wijsheid
Legacy Member
N`Kr1pt zei:wat een idioot de casteels...
3e doelman gaan spelen in duitsland, goed bezig om uw carriere te fnuiken, maar dat is zijn probleem.
en deal courtois niet rond?
meer info, heeft courtois zelf nite getekend wat me sterk zou verbazen of was genk niet tevreden met het geboden bedrag?
Tzou zijn dat Genk en Courtois er moesten uitgeraken aan welk loon hij komend seizoen in Genk onder de lat zou staan. Chelsea wou immers niet zijn volledig loon betalen. Indien daar geen akkoord over gevonden werd, zou de deal afgeblazen worden, of op zijn minst bevroren worden tot de zelfverklaarde transferstop tot 27 augustus.
Hopelijk brengt het de familie Courtois niet op gedachten.
.




Dan zal hij me een strikske verzonden worden!!!