Morrissey
Legacy Member
FrownedUpon zei:Nice, bron fireflies? of gewoon u eigen bronnen?![]()
Anderlecht - Online. Maar da's niet al te betrouwbaar, puur gazettennieuws

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FrownedUpon zei:Nice, bron fireflies? of gewoon u eigen bronnen?![]()

spits99 zei:Waarom? Die zal niet slecht verdienen om de bankverwarming van Chelsea elke week te testen![]()

John Doe zei:Wat is dat mel al die Brugge-fans hier eigenlijk? Het is jullie gegund maar sinds wanneer zijn jullie zo militant en strijdvaardig?

Omdat dit nu toch wel zeker absoluut en volledig het jaar van de ommekeer zal zijn!John Doe zei:Wat is dat mel al die Brugge-fans hier eigenlijk? Het is jullie gegund maar sinds wanneer zijn jullie zo militant en strijdvaardig?
Trekt hard op de Madridboys nadat hun ploeg alweer een nieuw team heeft gekocht tijdens de zomermaanden.John Doe zei:Wat is dat mel al die Brugge-fans hier eigenlijk? Het is jullie gegund maar sinds wanneer zijn jullie zo militant en strijdvaardig?

Dillyracer zei:Ik zie anders dezelfde Bruggesupporters als vorig jaar.
Booka Shade zei:Achter Jurgen moet geen "," Weebl.

majas zei:
NotoriousP zei:Z i e l i g
Weebl zei:Dacht net hetzelfde te posten.
Vorig seizoen was er toch ook een meerderheid?
Trd, berke, volder, nemmy, starrk, blekkie, jurgen, en niet te vergeten de waffel!
