BeeLz
Legacy Member
Gavin zei:Daar denk ik enkel dat ze klein zijn, spelers op zich hebben best wel andere attributen. Ofwel is dat omdat ik ze meer zie spelen.
Spurs is voor mij echt een Playmobilploeg: als er ene uitvalt, staat gewoon dezelfde klaar. Die mag dan misschien iets zwarter of kleiner zijn, maar zal altijd kracht, snelheid en een hippe coupe hebben.
Zoals je het zegt, als je ze meer ziet spelen zie je andere attributen

Atletisch zijn ze inderdaad vrijwel allemaal maar daar blijft het imo ook bij. De enige 2 die van stijl echt op elkaar lijken zijn Dawson en Vertonghen vind ik, en Livermore en Parker, al is Parker wel wat beter.
Over de coupes ga ik me niet uitspreken al vind ik die buiten een paar uitzondering redelijk normaal.


.