Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BeeLz

Legacy Member
Gavin zei:
Daar denk ik enkel dat ze klein zijn, spelers op zich hebben best wel andere attributen. Ofwel is dat omdat ik ze meer zie spelen.

Spurs is voor mij echt een Playmobilploeg: als er ene uitvalt, staat gewoon dezelfde klaar. Die mag dan misschien iets zwarter of kleiner zijn, maar zal altijd kracht, snelheid en een hippe coupe hebben.

Zoals je het zegt, als je ze meer ziet spelen zie je andere attributen :p
Atletisch zijn ze inderdaad vrijwel allemaal maar daar blijft het imo ook bij. De enige 2 die van stijl echt op elkaar lijken zijn Dawson en Vertonghen vind ik, en Livermore en Parker, al is Parker wel wat beter.

Over de coupes ga ik me niet uitspreken al vind ik die buiten een paar uitzondering redelijk normaal.

BeeLz

Legacy Member
Hij heeft uiteraard nog veel te bewijzen maar doet het voor mij in ieder geval beter dan ik had gehoopt. Vergeet niet dat de helft van onze basisploeg van vorig jaar is veranderd, dat hij de transfers die hij wou niet gekregen heeft en de andere er laat zijn bij gekomen en dat we een hoop blessures hebben gehad.
Ondanks dat halen we degelijke resultaten, spelen we met momenten echt goed voetbal en is er zoveel passie van zowel hem als de spelers tijdens en na de matchen, iets wat je niet zag bij Redknapp.

Enkel jammer dat we niet verder zijn geraakt in de League cup en FA cup

Voor het seizoen was ik blij geweest als we challengde voor top 4 en het degelijk deden in de cups, en dat doen we.

Hekje#

Legacy Member
Geen fan van AVB, zal het ook niet snel worden. Ik miss Arry nog altijd :p
Redknapp was op de bank altijd wel lachen, heel de wedstrijd droevig kijken & als we dan scoorden zo houterig rechtspringen en echt gek :D
Vind AVB wel leuk op dat gebied

BeeLz

Legacy Member
iXJI4nxmxVfaF.gif

tumblr_maic4akNZf1qizx72o10_r1_250.gif

tumblr_m8yx2e6JlW1qizx72o2_250.gif

QNO3U.gif

Hekje#

Legacy Member
Vertonghen & Dembele uiteraard in de basis. Ade & Defoe in de spits.
Hopelijk snel een goaltje voor spurs & de match dood doen.

Jepjep

Legacy Member
Match is al dood! Als inter dit nog goedmaakt, slaap ik deze nacht in mijn blootje buiten.

NemesisBE

Legacy Member
Fak zeg, Spurs zijn nergens vandaag. Had Inter maar in deze opstelling gespeeld vorige week :x

Jepjep

Legacy Member
Dembele, vrolijk dartelend in de speeltuin van Giuseppe Meazza, schaatsend voorbij zijn tegenstanders als ware het nietige obstakels.

Wilcao

Legacy Member
Dembélé misschien wel de enigste op niveau bij Spurs.

edit: mooi gesproken Jeper, mooi gesproken!!

Hekje#

Legacy Member
Waarom moet die idioot die bal op het einde weer stiften. Gewoon doortrappen en je hebt veel meer kans, maar ne Ade moet weer een fantasieke doen. De mannen die thuis zo schitterend waren zijn vandaag niets: Parker,Sigurdsson,... En ja Livermore dat is gewoon het belachelijkste wat ooit e voetbaltruitje aangehad heeft.

Wilcao

Legacy Member
Hekje# zei:
Waarom moet die idioot die bal op het einde weer stiften. Gewoon doortrappen en je hebt veel meer kans, maar ne Ade moet weer een fantasieke doen. De mannen die thuis zo schitterend waren zijn vandaag niets: Parker,Sigurdsson,... En ja Livermore dat is gewoon het belachelijkste wat ooit e voetbaltruitje aangehad heeft.

Volgens Raes kan Livermore er wel wat van :unsure:.

Fella

Legacy Member
jeperdejep zei:
Dembele, vrolijk dartelend in de speeltuin van Giuseppe Meazza, schaatsend voorbij zijn tegenstanders als ware het nietige obstakels.

Talent, talent.. ik heb het dus over u.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan