Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeperdejep zei:Als een ploeg veel meer supporters heeft, is de kans inderdaad groter dat er absoluut gezien meer marginalen tussenzitten.

sharpshot zei:Is bij iedere ploeg zo, ook Kwek en Rsca.


jeperdejep zei:Als een ploeg veel meer supporters heeft, is de kans inderdaad groter dat er absoluut gezien meer marginalen tussenzitten.
sharpshot zei:Is bij iedere ploeg zo, ook Kwek en Rsca.
Heb in een reflex wel een mot op zijn neus verkocht, al ben ik daar niet trots op! Supporters rond ons hadden wel gezien dat hij eerst sloeg, en zo ook tegen de stewards gezegd. Kerel dreigde dan nog wat met het feit dat hij ooit zwarte band karate had en veel zever, en je zag vooral zijn zoontje van een jaar of 7 denken van "wat doet mijn papa nu"
De volgende thuiswedstrijd wel uitgepraat, mens had een zware dag gehad en heeft dat verkeerd uitgewerkt. Kan gebeuren!sharpshot zei:Is bij iedere ploeg zo, ook Kwek en Rsca.
pepepepe zei:Dan heeft Gent brave supporters 8)
Sowieso vechten op de voetbal is enkel voor de marginalen, en om eerlijk te zijn zijn er gewoon meer marginalen voor Brugge dan voor Gent![]()
NemesisBE zei:Ik moet zeggen, toen ik vroeger elke thuiswedstrijd van Antwerp ging kijken, viel het mij op dat het toen net niet de marginalen waren die begonnen te vechten (wat verstaat ge ook onder marginalen?), maar wel de 'sjieke' ventjes met een jeansbroek, hemdje en blinkende schoenen. Zo van die johnykes met Timberlands aan en Tommy Hilfigerstyle.
Viel me altijd op dat het nooit de mensen waren met een truike/sjaal/... van Antwerp...

Zyklon zei:Neto, ex-Cercle speler aan de aftrap bij Videoton. Heeft een vriendin uit Brugge en samen een kindje, hij is bijna einde contract en zou graag naar Cercle Brugge terugkeren van horen zeggen. Zou een goede aanwinst zijn voor volgend seizoen (indien nog in 1ste).

Ik heb niet echt een probleem met boegeroep, al wordt er soms tè vlug "boe" geroepen, ma soit. Wat me vooral stoorde waren de met gebalde vuist, rechtverende personen die scheldtirades afstaken à la "hoerenzoon", "go f*ck yourself", "homo" aan het adres van Figueras en Buysse toen ze een paar keer dicht bij ons vak (oostkant) kwamen spelen. Sowieso is het not done om zo'n dingen te roepen, en dan nog -op de koop toe- naar je eigen spelers! Het is niet omdat je je in een voetbalstadion bevindt, dat je de Neanderthaler in jezelf naar boven moet laten komen.BleKKie zei:Boegeroep is mss niet de beste oplossing, maar als zo spelen verdienen ze eigenlijk niet beter, als je dan ziet, begin tweede helft, dat wanneer ze er voor gaan en lopen en werken dat ze direct, maar dan ook direct, het publiek achter hen krijgen, dan moeten ze nog niet veel klagen.

marginaalcaoimhin zei:Heb zo eens een lap gehad toen ik vloekte op de zoveelste mislukte voorzet van Deschacht. Kerel voor mij draaide zich om en zei (in het Limburgs, en effectief vrij loom) dat hij mij een mot ging geven als ik nog één keer iets negatief zei over Deschacht. Ik moest daar natuurlijk op antwoorden dat als hij even snel slaat als hij spreekt, ik wel nog een tijdje op mijn gemak zit. Boenk zeg, los op mijn kaakHeb in een reflex wel een mot op zijn neus verkocht, al ben ik daar niet trots op! Supporters rond ons hadden wel gezien dat hij eerst sloeg, en zo ook tegen de stewards gezegd. Kerel dreigde dan nog wat met het feit dat hij ooit zwarte band karate had en veel zever, en je zag vooral zijn zoontje van een jaar of 7 denken van "wat doet mijn papa nu"
De volgende thuiswedstrijd wel uitgepraat, mens had een zware dag gehad en heeft dat verkeerd uitgewerkt. Kan gebeuren!

_DKsissor_ zei:marginaal![]()
. Balen dat ze zo vroeg op achterstand komen, zeker omdat ze daarna niet echt drukten, dat gebeurde pas iets meer in de tweede helft. Blij voor Genk dat ze doorgaan, hopelijk dat die een haalbare kaart loten voor de volgende ronde.?Maxwell Sanchez zei:Begrijp je wat ik bedoel Iceman ?

_DKsissor_ zei:marginaal![]()