Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheRedDevils

Legacy Member
Twas inderdaad erg. Constant fluiten op Jordi terwijl hij geen enkel aanspeelpunt had.
En dan gaan er ook sommigen na de eerste helft al naar huis. Goeie supporters...

pepepepe

Legacy Member
Dan heeft Gent brave supporters 8)

Sowieso vechten op de voetbal is enkel voor de marginalen, en om eerlijk te zijn zijn er gewoon meer marginalen voor Brugge dan voor Gent ;)

Jepjep

Legacy Member
Als een ploeg veel meer supporters heeft, is de kans inderdaad groter dat er absoluut gezien meer marginalen tussenzitten.

pepepepe

Legacy Member
sharpshot zei:
Is bij iedere ploeg zo, ook Kwek en Rsca.

Ik heb ze toch nog nooit bij een thuiswedstrijd weten vechten in Gent hoor, tuurlijk lopen er ook marginalen rond , dat ontken ik niet :rofl:

BleKKie

Legacy Member
1 ding: inzet.

Spelen ze 90 min zoals ze spelen in het eerste kwartier van de 2e helft dan mogen ze van mijn part met 10-0 verliezen, als ze er maar voor lopen en werken, maar neen, vanaf de eerste minuut 0 druk op de bal, maar dan echt niets hé, laten ze gewoon tot halverwege onze helft komen, ongezien gewoon :crazy:

Boegeroep is mss niet de beste oplossing, maar als zo spelen verdienen ze eigenlijk niet beter, als je dan ziet, begin tweede helft, dat wanneer ze er voor gaan en lopen en werken dat ze direct, maar dan ook direct, het publiek achter hen krijgen, dan moeten ze nog niet veel klagen. Het enige wat wij, als trouwe Clubfan, willen zien is inzet en overgave, en dan kruipt het publiek er direct achter, maar als ze dat niet beseffen moeten de heren voetballerkes maar in hun zetel zitten blijven zitten voor mijn part.

caoimhin

Legacy Member
jeperdejep zei:
Als een ploeg veel meer supporters heeft, is de kans inderdaad groter dat er absoluut gezien meer marginalen tussenzitten.

sharpshot zei:
Is bij iedere ploeg zo, ook Kwek en Rsca.

Heb zo eens een lap gehad toen ik vloekte op de zoveelste mislukte voorzet van Deschacht. Kerel voor mij draaide zich om en zei (in het Limburgs, en effectief vrij loom) dat hij mij een mot ging geven als ik nog één keer iets negatief zei over Deschacht. Ik moest daar natuurlijk op antwoorden dat als hij even snel slaat als hij spreekt, ik wel nog een tijdje op mijn gemak zit. Boenk zeg, los op mijn kaak :lol: Heb in een reflex wel een mot op zijn neus verkocht, al ben ik daar niet trots op! Supporters rond ons hadden wel gezien dat hij eerst sloeg, en zo ook tegen de stewards gezegd. Kerel dreigde dan nog wat met het feit dat hij ooit zwarte band karate had en veel zever, en je zag vooral zijn zoontje van een jaar of 7 denken van "wat doet mijn papa nu" :lol: De volgende thuiswedstrijd wel uitgepraat, mens had een zware dag gehad en heeft dat verkeerd uitgewerkt. Kan gebeuren!

NemesisBE

Legacy Member
pepepepe zei:
Dan heeft Gent brave supporters 8)

Sowieso vechten op de voetbal is enkel voor de marginalen, en om eerlijk te zijn zijn er gewoon meer marginalen voor Brugge dan voor Gent ;)

Ik moet zeggen, toen ik vroeger elke thuiswedstrijd van Antwerp ging kijken, viel het mij op dat het toen net niet de marginalen waren die begonnen te vechten (wat verstaat ge ook onder marginalen?), maar wel de 'sjieke' ventjes met een jeansbroek, hemdje en blinkende schoenen. Zo van die johnykes met Timberlands aan en Tommy Hilfigerstyle.
Viel me altijd op dat het nooit de mensen waren met een truike/sjaal/... van Antwerp...

starspike

Legacy Member
NemesisBE zei:
Ik moet zeggen, toen ik vroeger elke thuiswedstrijd van Antwerp ging kijken, viel het mij op dat het toen net niet de marginalen waren die begonnen te vechten (wat verstaat ge ook onder marginalen?), maar wel de 'sjieke' ventjes met een jeansbroek, hemdje en blinkende schoenen. Zo van die johnykes met Timberlands aan en Tommy Hilfigerstyle.
Viel me altijd op dat het nooit de mensen waren met een truike/sjaal/... van Antwerp...

Zegt de term "casuals" u iets? ;)
De "echte hooligans" (om het heel plat uit te drukken) lopen dan ook quasi nooit in clubkleuren rond. Net om minder vlug herkend te worden... En die hun kledingstijl is dikwijls wel redelijk "fancy" met merken als McGregor, Paul&Shark, Stone Island, ...

NemesisBE

Legacy Member
Zyklon zei:
Neto, ex-Cercle speler aan de aftrap bij Videoton. Heeft een vriendin uit Brugge en samen een kindje, hij is bijna einde contract en zou graag naar Cercle Brugge terugkeren van horen zeggen. Zou een goede aanwinst zijn voor volgend seizoen (indien nog in 1ste).

Mss een doel voor Club als Vadis effectief vertrekt naar Everton!

en Starspike: casuals zegt me niet, maar met uw uitleg erbij kan ik me er wel iets bij voorstellen :p
Ik reageerde gewoon op het feit dat men hier marginalen als hooligans aanwees, terwijl dat uit mijn ondervinding amper zo is/was.

Rikie

Legacy Member
Hij bedoelt gewoon dat mensen die vechten op zich marginaal zijn. Niet dat ze rondlopen met zakken van den aldi en paars met groene trainingsvesten dragen, en uren in de wind stinken.

.Tir

Legacy Member
BleKKie zei:
Boegeroep is mss niet de beste oplossing, maar als zo spelen verdienen ze eigenlijk niet beter, als je dan ziet, begin tweede helft, dat wanneer ze er voor gaan en lopen en werken dat ze direct, maar dan ook direct, het publiek achter hen krijgen, dan moeten ze nog niet veel klagen.
Ik heb niet echt een probleem met boegeroep, al wordt er soms tè vlug "boe" geroepen, ma soit. Wat me vooral stoorde waren de met gebalde vuist, rechtverende personen die scheldtirades afstaken à la "hoerenzoon", "go f*ck yourself", "homo" aan het adres van Figueras en Buysse toen ze een paar keer dicht bij ons vak (oostkant) kwamen spelen. Sowieso is het not done om zo'n dingen te roepen, en dan nog -op de koop toe- naar je eigen spelers! Het is niet omdat je je in een voetbalstadion bevindt, dat je de Neanderthaler in jezelf naar boven moet laten komen.
En idd, het merendeel van die kerels waren redelijk fancy gekleed.
Ach ja, ik zal wat te zachtaardig zijn zeker? :help:

Soit, om on topic te blijven:
Stiekem ben ik blij dat die Europa League er bijna op zit. Met al die geblesseerden is het beter dat de opeenvolging van matchen wat minder snel is. Iedereen kan dan wat beter recupereren, en er is minder gevaar dat de mensen die uit blessure komen te vroeg gebracht worden. De pijnpunten zijn blootgelegd, er kan aan gewerkt worden.

_DKsissor_

Legacy Member
caoimhin zei:
Heb zo eens een lap gehad toen ik vloekte op de zoveelste mislukte voorzet van Deschacht. Kerel voor mij draaide zich om en zei (in het Limburgs, en effectief vrij loom) dat hij mij een mot ging geven als ik nog één keer iets negatief zei over Deschacht. Ik moest daar natuurlijk op antwoorden dat als hij even snel slaat als hij spreekt, ik wel nog een tijdje op mijn gemak zit. Boenk zeg, los op mijn kaak :lol: Heb in een reflex wel een mot op zijn neus verkocht, al ben ik daar niet trots op! Supporters rond ons hadden wel gezien dat hij eerst sloeg, en zo ook tegen de stewards gezegd. Kerel dreigde dan nog wat met het feit dat hij ooit zwarte band karate had en veel zever, en je zag vooral zijn zoontje van een jaar of 7 denken van "wat doet mijn papa nu" :lol: De volgende thuiswedstrijd wel uitgepraat, mens had een zware dag gehad en heeft dat verkeerd uitgewerkt. Kan gebeuren!
marginaal :)

theelement

Legacy Member
De supporters die zo reageren zijn idd mensen die geen andere uitlaatklep hebben, die dan door frustraties uit het dagelijkse leven zo reageren.

Is wel belachelijk want dat versta ik niet onder supporteren. Die mensen zouden beter keer gaan sporten ofzo inplaats van agressie te uiten. Kvind dat Gentse publiek nog vrij kalm is maar als er iets uitkomt ist ook meestal negatief.

RonnoR

Legacy Member
Blij dat ik eens in het jan breydelstadion ben geweest. Match zelf was wel wat minder, enigste spelers op niveau vond ik Lestienne & Donk. Figueras wordt wel serieus uitgefloten met al z'n terugpasskes naar de keeper :lol:. Balen dat ze zo vroeg op achterstand komen, zeker omdat ze daarna niet echt drukten, dat gebeurde pas iets meer in de tweede helft. Blij voor Genk dat ze doorgaan, hopelijk dat die een haalbare kaart loten voor de volgende ronde.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan