Archief - UEFA Champions League 2015-2016

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

puni

Legacy Member
Jonas89 zei:
Gohja Puni, dan moet je bijna elke wedstrijd zo eene trekken

Dan moet het maar. Ik vind dat Van Dejaegere qua intensiteit niet erger dan wat Ferri daar deed. Dat was ook een gestrekt been en studs open, vol in de tackle.

NightFlyer

Legacy Member
Ik vond Dejaeghere toch net zijn been op tijd terugtrekken eigenlijk.

ToasT

Legacy Member
SomeDude zei:
En dit is penalty, keeper raakt man en geen bal!

Nooit penalty, Neto is al zijn stervende zwaan aan het opvoeren 2 meter voor hij zijn been laat hangen tegen het hoofd van Lopez.

Fraa

Legacy Member
Soms heb je fases waarbij een ongelukkig contact een zware blessure veroorzaakt en je dus niet meteen rood moet trekken, maar fases zoals deze zijn er dus ook. Tis niet omdat je de tegenstander niet vol raakt dat je geen rood kan krijgen. Er moet imo altijd naar de intentie gekeken worden en hij ging nu eenmaal met de voet vooruit het duel in. Ik vind het dus ook gewoon terecht rood eigenlijk.

puni

Legacy Member
ToasT zei:
Nooit penalty, Neto is al zijn stervende zwaan aan het opvoeren 2 meter voor hij zijn been laat hangen tegen het hoofd van Lopez.

Gewoon schlemielig van Neto, niet meer of minder idd.

puni

Legacy Member
ToasT zei:
Nooit penalty, Neto is al zijn stervende zwaan aan het opvoeren 2 meter voor hij zijn been laat hangen tegen het hoofd van Lopez.

Gewoon schlemielig van Neto, niet meer of minder idd.

SomeDude

Legacy Member
ToasT zei:
Nooit penalty, Neto is al zijn stervende zwaan aan het opvoeren 2 meter voor hij zijn been laat hangen tegen het hoofd van Lopez.

Als het rood is, is dit ook penalty!

Riverdale27

Legacy Member
Penalty voor Chelsea... Hazard zet hem niet, maar Oscar. Bal erin.

Hazard... wat is er toch gaande...

Gavin

Legacy Member
NightFlyer zei:
Ik vond Dejaeghere toch net zijn been op tijd terugtrekken eigenlijk.
Helaas niet te zien vanwaar de ref stond. Daar leek het inderdaad gestrekt been, ander camerastandpunt liet zien dat hij zijn been terugtrekt. Begrijpelijke beslissing van de ref, alleen jammer en pech want dat was geen rood.


Edit: Hazard zijne penalty :lol: Allez, die discussie van onfeilbare techniek en superhoog omzetpercentage moet over hem ook al niet meer gevoerd worden.

SomeDude

Legacy Member
Riverdale27 zei:
Penalty voor Chelsea... Hazard zet hem niet, maar Oscar. Bal erin.

Hazard... wat is er toch gaande...

Bod van Real afgewezen in zomer, Eden was not amused! :unsure:

TheRedDevils

Legacy Member
Amai, straffe eerste helft van Gent. Met een goeie ref had Lyon eigenlijk meteen een rode kaart gekregen, die tackle van Ferri was zeker rood waard... Nu moet Gent met 10 man verder, winnen lijkt nu quasi onmogelijk. Zeer jammer. Depoitre trouwens :drool: Ik wil hem bij Brugge!

ToasT

Legacy Member
Nu voor het eerst die fout van Ferri gezien en dat moest inderdaad ook rood zijn.

Fraa

Legacy Member
Ik moet er wel bij zeggen, de fout van diene van Lyon met 2 benen vooruit was ook wel een rode kaart waard. In vergelijking was de fout van Dejaeghere zelfs minder zwaar.

Rikie

Legacy Member
Dejeaghere probeerde precies een Zidane-beweging te doen die grandioos mislukte. Ofwel wou hij gewoon zijn gat erin draaien, kan ook.

Fraa

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Amai, straffe eerste helft van Gent. Met een goeie ref had Lyon eigenlijk meteen een rode kaart gekregen, die tackle van Ferri was zeker rood waard... Nu moet Gent met 10 man verder, winnen lijkt nu quasi onmogelijk. Zeer jammer. Depoitre trouwens :drool: Ik wil hem bij Brugge!

Niets is onmogelijk, Lyon heeft nog niets bij mekaar gesjot en Gent heeft toch al een paar goeie kansen gehad. Gewoon rustig blijven en op de gepaste momenten tegenprikken.

Slayer_Kev666

Legacy Member
De arbitrage verkloot een mooie avond in Gent. Die van Sporza vonden het natuurlijk rood voor BDJ, sukkels!

Fella

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Amai, straffe eerste helft van Gent. Met een goeie ref had Lyon eigenlijk meteen een rode kaart gekregen, die tackle van Ferri was zeker rood waard... Nu moet Gent met 10 man verder, winnen lijkt nu quasi onmogelijk. Zeer jammer. Depoitre trouwens :drool: Ik wil hem bij Brugge!

Wetende dat Zulte hem heeft laten schieten...
Spijtige zaak, nu je erop terug kijkt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan