Archief - UEFA Champions League 2015-2016

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Klopgeest

Legacy Member
Heef AA Gent nu echt nog nieuwe LED boarding moeten huren?

Is dat ons meest moderne stadion van België? Dus toch niet volledig conform de FIFA-regelgeving.

Jan-9102

Legacy Member
Klopgeest zei:
Heef AA Gent nu echt nog nieuwe LED boarding moeten huren?

Is dat ons meest moderne stadion van België? Dus toch niet volledig conform de FIFA-regelgeving.

Anderlecht deed dit ook hoor enkele jaren geleden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

JorisBlack

Legacy Member
Gavin zei:
Als gij liever niet naar Gent kijkt, kan ik dat begrijpen, maar om daarvoor nu direct voor The Undateables te gaan ... goh ja. :unsure:

|steven| zei:
Aan NOS zal je niets hebben, die zijn de rechten kwijt.

Ja shit, ik ben er ook vandaag achtergekomen.

Streamen is toch altijd minder kwalitatief dan op tv kijken, maar er zal soms niks anders opzitten dan...

NemesisBE

Legacy Member
+++EXCLUSIVE+++
According to Andrew (the tipster), the Fantasy will be launched this morning (in Europe), so IN FEW HOURS !! But say to expect some tecnichal problems also. Let's hope for the best, so everyone could enter their team.
Stay Tuned!

Xcessive-

Legacy Member
JorisBlack zei:
Ja shit, ik ben er ook vandaag achtergekomen.

Streamen is toch altijd minder kwalitatief dan op tv kijken, maar er zal soms niks anders opzitten dan...

beinsportsconnect 130 usd per jaar en alle grote competities met engelse commentaar en de CL.

Pieter3770

Legacy Member
Xcessive- zei:
beinsportsconnect 130 usd per jaar en alle grote competities met engelse commentaar en de CL.
Op een of andere manier Chromecast ondersteuning?
Ik wil zo graag Telenet buitengooien dat elk alternatief onderzocht moet worden...

Xcessive-

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Op een of andere manier Chromecast ondersteuning?
Ik wil zo graag Telenet buitengooien dat elk alternatief onderzocht moet worden...

Die hebben een app op Android maar wel geen chromecast ondersteuning maar je kan ook gewoon uw android scherm casten naar uw tv natuurlijk of een android stick gebruiken. Enige wat je wel nog nodig hebt is zo'n smart dns waardoor je erop kan want normaal is dat regio gebonden. Adfreetime is de goedkoospte en kost $2/maand.

Riverdale27

Legacy Member
Jepjep zei:
Komt er in de tweede helft in en bezorgt City de winst. U hebt het hier als eerst gehoord.

:D 't is te hopen. Dat ze Nasri maar een keer onder zijn kloten stampen zodat hij er al in kan na 10 min.

Romelus

Legacy Member
Allez hop we gaan de Italianen nog eens steunen! Geen Pirlo meer is wel zeer jammer, enkel nog Buffon om te steunen.

Jonas89

Legacy Member
Als Chelsea supporter ben ik jaloers op die bank van City, jawadde wat een materiaal hebben ze daar nog :drool:

Waelvis

Legacy Member
Hmmm... Geen buitenspel van Pogba... Of floten ze omdat die andere naar de bal probeerde te gaan?

Steve-

Legacy Member
Fuck dat been van Shaw. Verschrikkelijk. En dat was zuiver penalty.

Doeme toch, die was zo sterk bezig dit seizoen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan