Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopgeest zei:Heef AA Gent nu echt nog nieuwe LED boarding moeten huren?
Is dat ons meest moderne stadion van België? Dus toch niet volledig conform de FIFA-regelgeving.
Gavin zei:Als gij liever niet naar Gent kijkt, kan ik dat begrijpen, maar om daarvoor nu direct voor The Undateables te gaan ... goh ja.![]()
|steven| zei:Aan NOS zal je niets hebben, die zijn de rechten kwijt.
JorisBlack zei:Ja shit, ik ben er ook vandaag achtergekomen.
Streamen is toch altijd minder kwalitatief dan op tv kijken, maar er zal soms niks anders opzitten dan...
Op een of andere manier Chromecast ondersteuning?Xcessive- zei:beinsportsconnect 130 usd per jaar en alle grote competities met engelse commentaar en de CL.
Pieter3770 zei:Op een of andere manier Chromecast ondersteuning?
Ik wil zo graag Telenet buitengooien dat elk alternatief onderzocht moet worden...
BleKKie zei:

Maxwell zei:Jammer, De Bruyne start niet.
Jepjep zei:Komt er in de tweede helft in en bezorgt City de winst. U hebt het hier als eerst gehoord.
't is te hopen. Dat ze Nasri maar een keer onder zijn kloten stampen zodat hij er al in kan na 10 min.Gerbilator zei:Sinds wanneer zend de NOS geen Champions League meer uit?