Archief - Jupiler Pro League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt landskampioen in het seizoen 2012-2013?


  • Totaal aantal stemmers
    262
  • Opiniepeiling gesloten.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Zalig teruggekomen van OHL :p
Wel verdiend als ik het zo hoor en lees ^^

Fraa

Legacy Member
Ja dit zat er weer aan te komen, na de 0-2 hebben we ook niks meer laten zien, laatste 15min worden we volledig weg gespeeld, terwijl we het eerste uur niks hebben weg gegeven... onbegrijpelijk eigenlijk.

Ach ja, het kan er nog wel bij zeker :)


Sheldon Cooper zei:
Zalig teruggekomen van OHL :p
Wel verdiend als ik het zo hoor en lees ^^

Zoals ik hier boven zeg, laatste kwartier is Leuven baas, daarvoor geen enkele kans gehad eigenlijk.

BuZz.LiGhTYeAr zei:
Wie vliegt eerste, Been of Sollied

Been gaan ze niet buiten gooien, daar is't bestuur te koppig voor. Eerlijk gezegd kan Been er ook niks aan doen hoor, Genk koopt gewoon te zwak & te laat in. Dat ge aan de competitie moet beginnen met 2 fitte verdedigers, waar van er eentje een RB is & eentje een ballerina, zegt genoeg. We hebben zoals altijd weer pech met die blessures op die posities, maar langs de andere kant moet ge dan ook gewoon het heft in handen nemen & u daar op voorzien, we hebben dus ook gewoon alles aan ons zelf te danken.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Denk dat er weinig trainers veel blaam treft voor de moment. Jans niet, Been niet en Sollied niet :p

stormtrooper

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
Wie vliegt eerste, Been of Sollied

Ja, we gaan vooral Sollied opeens buitengooien :ironic:

Beseft ge nu zelf niet wat voor een dwaze opmerking dat was?

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Iemand wordt kind van de rekening, dat is 9/10 altijd de trainer.

Degraen gaat zijn eigen niet bekritiseren hoor

^^ hierboven we spreken nog eens als Europees voetbal niet doorgaat ;)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Again gasten, het zijn 2 matchen en aan 1,5 punten per match is er echt niks aan de hand.
Maak de evaluatie eens aan de winterstop ofzo...

Trebby

Legacy Member
zelfs nog 2-2 geworden?! :/ en ik dacht dat enkel club zoiets kan weggeven..

Fraa

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
Iemand wordt kind van de rekening, dat is 9/10 altijd de trainer.

Degraen gaat zijn eigen niet bekritiseren hoor

^^ hierboven we spreken nog eens als Europees voetbal niet doorgaat ;)

Oh, dat gaat ook niet door hoor. Geloof me vrij, ondanks het feit dat we beter moeten zijn dan die Kazakken, die mannen hebben 13 van hun laatste 14 Europese matchen gewonnen thuis, zelfs tegen ploegen als AZ. Ik zie ons daar ook niks rapen eerlijk gezegd.

En Degraen gaat Been niet buiten gooien, door Been buiten te gooien zou hij zichzelf net wel bekritiseren. Ze "geloven" in hem, het feit dat we gelijk idioten spelen op't moment komt gewoon omdat we te weinig kwaliteit hebben. Als iedereen uit blessure is, dan kan er een degelijke ploeg op't veld staan, maar voor het zoveelste jaar op rij moet dat altijd TIJDENS de competitie opgebouwd worden. We kunnen nooit eens gewoon aan een seizoen beginnen dat de kern compleet is, we met een goed gevoel kunnen starten, we geen 4 blessures op dezelfde positie hebben... Vorig jaar was het zo, dit jaar is het zo & volgend jaar zal het ook zijn.

starspike

Legacy Member
OHL mag een dikke kaars branden.
De rode kaart was overdreven, Genk krijgt gele kaarten tegen voor IDENTIEKE fouten als dat Leuven onbestraft mag doen, Genk krijgt geen penalty voor vasthouden met twee handen waar Leuven er een krijgt voor vasthouden met ene...

Voor het overige: Als je met tien valt, is het niet meer dan logisch dat de statistieken in het voordeel van de ploeg met een man meer valt. Maar wederom dankzij een BEREsterke Benteke komen we mooi voor en de 0-1 was ABSOLUUT niet onverdiend. Dan wordt het logischerwijs moeilijker, zeker als je dan zo een kloefkapper in het zwart hebt, maar je komt er toch door. Maar ja dikke pech en een slechte arbitrage nekken ons.

Wanneer de verdedigers en Kumordzi en Hubert er staan, zullen we wel gewapend zijn. Ik maak me eigenlijk niet zoveel zorgen. Vandaag wilden ze vechten en je zag ook dat er wel wat voetballend vermogen was. We komen er wel.

SgT_dEUS

Legacy Member
pft net OHL - Genk gezien en voor mij weer genoeg JPL voor een paar weken .. volgens mij zijn wij echt de competitie met de slechtste scheidsrechter van heel Europa ..
En voor het goeie voetbal moet je ook niet kijken :p

@JuG : ik vind ook niet echt dat Been echt het probleem is bij Genk .. maar een echt goeie trainer vind ik hem niet. Er zit te weinig een duidelijk systeem in de ploeg, hij rekent echt op het feit dat de spelers gewoon goed spelen .. maarja als dat niet gebeurt dan blijft er van Racing Genk niet meer veel over!
Benteke gaat wel man van het seizoen worden ( voor Genk ) denk ik.

byter

Legacy Member
Been heeft inderdaad geen visie. Hij teerde vorig seizoen op de klasse van De Bruyne en een spitsenduo dat voor JPL gewoon top is. Qua taktiek is het vaak huilen.

starspike

Legacy Member
Been is inderdaad geen geweldige trainer, maar als het bestuur hun huiswerk OP TIJD afhad, moest er geen probleem Been zijn... Nu gaat het huiswerk wel af zijn om dit seizoen iets te betekenen. Maar het brengt je wel een waarschijnlijke uitschakeling in Europa met zich mee...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan