Archief - Jupiler Pro League 2012-2013 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Swagger

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Ik zou eigenlijk eens Kujovic in de goal zetten. Die heb ik misschien één keer op een klein foutje betrapt. Jorgacevic heeft gewoon géén sterke punten meer. Lost alle ballen, kan niet uitvoetballen, pakt geen penalties, zijn uittrappen trekken op geen kl*ten...

Ik heb het al vaker gezegd, veel te zwak voor Brugge. Pakt geen punten & uitvoetballend veeeeel te licht.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Thorazer zei:
Bruno en Praet zijn toch heel goed bezig en dat terwijl ze zo jong zijn.

Ik ben héél erg onder de indruk van Praet. Toont zelfs een beter inzicht dan KDB op die leeftijd...

Kiiilerke

Legacy Member
Swagger zei:
Ik heb het al vaker gezegd, veel te zwak voor Brugge. Pakt geen punten & uitvoetballend veeeeel te licht.

ze mogen bij gent blij zijn dat ze ervanaf zijn !

J.Brown

Legacy Member
Hoelang Mbokani daar met de bal mag lopen voor de 16, daar moest al lang 2 man opzitten.

JanVH

Legacy Member
Kiiilerke zei:
ze mogen bij gent blij zijn dat ze ervanaf zijn !

30871.png

Jack Wilshere

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Ik ben héél erg onder de indruk van Praet. Toont zelfs een beter inzicht dan KDB op die leeftijd...

Feit, heeft ook wel een beetje dezelfde vista als KDB. Mits goede begeleiding en als hij gespaard blijft van zware blessures kan dit een hele grote worden. Bij Genk moeten ze nu toch ook wel erg zuur kijken, ze kunnen dit type speler echt wel goed gebruiken daar.

Link_006_

Legacy Member
Tja, weet niet of ik ook ga verder kijken. Anderlecht speelt niet slecht ok, maar als ieder beetje aanval een goal is, wint iedere professionele ploeg van club, het is al maanden zo en die Figueras enzo blijven maar staan. En gans die medische ploeg ook eens bekijken, zelfs met enorm veel ongeluk kan je dit toch niet tegenkomen.
Nuja, was te verwachten deze stand maar had toch op tenminste weerstand gehoopt van ons.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Er zit gewoon zoveel fout bij Club Brugge, maar op bijna elke positie staat een speler die altijd op de bank zou zitten. Maar dan nog zouden die mannen een meerwaarde moeten zijn, en dat zijn ze absoluut niet. Niet slim genoeg, niet gemotiveerd genoeg, gewoonweg niet goed genoeg.

Burgernfries

Legacy Member
Wat mij opvalt is dat RSCA de laatste weken bijna altijd scoort uit tactisch uitgespeelde kansen. Waarschijnlijk is Brommie op dat gebied toch wel erg waardevol. Tactisch zit het goed nu. Dat was onder Ariel heel wat anders

asmo

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Ik ben héél erg onder de indruk van Praet. Toont zelfs een beter inzicht dan KDB op die leeftijd...
Mocht van mij zelfs al is voor de RD opgeroepen worden met de blessure van Dembele. Het gaat héél snel voor die jongen, maar je ziet gewoon dat dat hors categorie is.

Romelus

Legacy Member
Ik ben alvast gestopt met kijken, Lazio - Roma is veel leuker om volgen dan deze non-wedstrijd.

Rikie

Legacy Member
asmo zei:
Mocht van mij zelfs al is voor de RD opgeroepen worden met de blessure van Dembele. Het gaat héél snel voor die jongen, maar je ziet gewoon dat dat hors categorie is.

Wilmots zei dat hij al dicht bij een selectie zit.

TheRedDevils

Legacy Member
Ze mogen eens beginnen met de medische staf buiten te smijten, alweer 2 blessures bij in 45 minuten :lol:

En Jorgacevic pakt geen enkele bal, prutskeeper.
Vadis denkt trouwens dat hij voor Anderlecht aant spelen is, levert de bal altijd mooi in.

Adrei

Legacy Member
Patat! Leuke eerste helft en zonder Kanu verloopt het allemaal vlotter precies.
Bruno en Praet zijn inderdaad leuke spelers om naar te kijken, vooral Praet dan! :kwijl:

Het zou leuk zijn als ze deze vorm blijven aanhouden de komende weken/maanden, dan spelen we zelfs blind kampioen. Maarja er kan nog zoveel gebeuren ook .. net zoals Club Brugge een tijdje in een goeie flow zat en nu niet meer.

Ik begin terug te genieten van Anderlecht, ik begon te twijfelen aan John Vd Brom maar de laatste matchen heeft hij die twijfel weggehaald bij mij.

Muismat

Legacy Member
Ik vind het wel een aangenaam matchke :D

Ben vooral benieuwd als Vargas & Cyriac terug zijn en op niveau, dat zal nodig zijn als Mbokani vertrekt in januari.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Volgens mij gaat Vargas echt een geval Frutos zijn. Behalve dat die zijn niveau niet elke keer gaat kunnen halen.

Fed

Legacy Member
Muismat zei:
Ik vind het wel een aangenaam matchke :D

Ben vooral benieuwd als Vargas & Cyriac terug zijn en op niveau, dat zal nodig zijn als Mbokani vertrekt in januari.

Dacht dat ik gelezen had dat Mbokani graag het seizoen zou uitspelen bij Anderlecht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan