Archief - Jupiler Pro League 2012-2013 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorazer

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Ik stop met kijken. Dit moet ik niet zien. Zeker niet om dan van die dwaze reactie hier te lezen die er altijd komen...

Wat voor dwaze reacties?
Nog geen enkele gezien tot hier toe.

Kily_G

Legacy Member
En weer een blessure, da wordt in de winter weer 15 nieuwe spelers kopen

Jack Wilshere

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Ik stop met kijken. Dit moet ik niet zien. Zeker niet om dan van die dwaze reactie hier te lezen die er altijd komen...

Jezus... Sluit je anders even op in je kamer en laat de sleutel heel ver weg gooien.
Club moet gewoon de kelk ledigen tot op de bodem, is Anderlecht al vaak overkomen en is gewoonweg elke club al overkomen. Het tij zal ooit wel is moeten gaan keren he.

-Steve-

Legacy Member
Romelus zei:
Ik doe niet belachelijk, kijk eens naar die verdediging jongen. Er zijn minstens tien ploegen die een betere defensie hebben in onze competitie en dat weet jij ook.

Daar gaat het mij niet om, het is een wedstrijd tegen Club. Dan is dat een galamatch in worden en dat weet jij ook.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
16 afwezigen al ofzo? Geen enkele ploeg kan dit opvangen, wel spijtig dat het moeilijkste programma nu kwam. Nuja, als er dan ook maar één Club-supporter had verwacht hier iets te rapen... We halen daar met een A-ploeg zelden iets, wat gingen we nu winnen.

thijse

Legacy Member
Gunther D. zei:
Jezus... Sluit je anders even op in je kamer en laat de sleutel heel ver weg gooien.
Club moet gewoon de kelk ledigen tot op de bodem, is Anderlecht al vaak overkomen en is gewoonweg elke club al overkomen. Het tij zal ooit wel is moeten gaan keren he.

Dat zeggen ze al 7 jaar. :crazy:

Weebl

Legacy Member
Dit is hier allemaal niet erg, diegene die dit niet zag aankomen moet nog in sprookjes geloven :p.
Proberen zoveel mogelijk schade beperken tot de winterstop, voor zover dat er nog is, en daarna puntjes halen voor PO I!

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Swagger zei:
Veel beter kan je hem niet trappen.

Anderlecht speelt echt goed, wat een flow.

Vooral ook omdat ze het mogen. Clubspelers lopen er bij als vodjes, de ruimte op het middenveld is hallucinant, Vadis ligt meer te schaatsen dan te voetballen, verdediging van Club heeft de soundtrack van de Benny Hill show al dubbel en dik verdiend, Jorgacevic is een flutkeepertje, ...

Ik hoop enkel dat die van Anderlecht nu niet te vol van vertrouwen gaan zitten, ik zou ze graag nog AC Milaan zien verslaan. :unsure:

Thorazer

Legacy Member
Bruno en Praet zijn toch heel goed bezig en dat terwijl ze zo jong zijn.

Fed

Legacy Member
Haha die journalist: "Praet, ben je niet teleurgesteld in het niveau van de tegenstander?" BAM

Essit

Legacy Member
T'is niet meer fijn om Club supporter te zijn. Dit doet gewoon pijn aan de ogen :'(

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ik zou eigenlijk eens Kujovic in de goal zetten. Die heb ik misschien één keer op een klein foutje betrapt. Jorgacevic heeft gewoon géén sterke punten meer. Lost alle ballen, kan niet uitvoetballen, pakt geen penalties, zijn uittrappen trekken op geen kl*ten...

Swagger

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Vooral ook omdat ze het mogen. Clubspelers lopen er bij als vodjes, de ruimte op het middenveld is hallucinant, Vadis ligt meer te schaatsen dan te voetballen, verdediging van Club heeft de soundtrack van de Benny Hill show al dubbel en dik verdiend, Jorgacevic is een flutkeepertje, ...

Ik hoop enkel dat die van Anderlecht nu niet te vol van vertrouwen gaan zitten, ik zou ze graag nog AC Milaan zien verslaan. :unsure:

Volledig mee eens.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan