Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonas89 zei:Slechte wedstrijd van ons, wel nog veel kansen voor in de 2de helft. Maar met het geleverde spel van gisteren verdien je niet de herfst-titel. Toch content met het puntje...![]()
Fella zei:Echt akkoord kan ik toch niet gaan, we waren zeker en vast de betere ploeg.
Eerst helft liep het niet goed, ook al krijgen we een rode kaart in ons voordeel, KV Mechelen ging dan meer naar achteren hangen. Zeker na het doelpunt.
Tweede helft krijgen we 3 terecht afgekeurde doelpunten, ze halen de bal 2x van de lijn & we knallen op de lat. De 2e helft was gewoon voor ons, het zat gewoon niet mee. Er was ook een fase dat één of andere verdediger aan Leye ging hangen & dat kon volgens mij ook een strafschop zijn, tonen ze wel niet op de samenvatting van Stadion.
Hier zat sowieso veel meer in voor SVZW, het was misschien niet onze beste wedstrijd, maar wij verdienen het zeker om de herfst-titel te krijgen.
Weebl zei:Ela ela, 't is wel bij Club dat het crisis is he!
Jonas89 zei:Ik vond dat de mooie combinatie's er niet waren zoals in vorige wedstrijden, we trokken de lijn door van de zwakke tweede helft tegen Club. Ik vergelijk het met scenario tegen Lokeren/Bergen. Gelukkig straft KV Mechelen het niet af...
Akkoord het zat niet mee, maar dat moet je zelf afdwingen. Berrier liep de ganse 2de helft gefrustreerd rond omdat het niet ging, en wilde alles forceren.
Al bij al ben ik tevreden met een puntje, volgende week tegen Standard zal terug niet gemakkelijk worden...
pepepepe zei:Schande wat Gent op de mat brengt, ik vrees voor PO1 :L
Cpt. Kablammo zei:Eigenlijk frappant dat ZW nog steeds bovenaan staat. Ja, ze hebben het middenveld, de flanken en de gevaarlijke spits. Maar hun verdediging is middelmatig op zn best en de keeper heeft ooit eens één seizoen écht goed gespeeld. Het is wel duidelijk dat de toppers het vooral hebben laten afweten tot dusver.
Natuurlijk blijven ze geen volledig seizoen daar staan, het is maar een kwestie van tijd voor er een dipje begint. De PO1 zullen ze wellicht halen.
Maar als topper daar tegen spelen moeten ze gewoon zelf het heft in handen nemen en die verdediging zoek vlammen. Afwachten tegen dit Zulte is gewoon gelijk aan je eigen kontje naaien.
theelement zei:Het wordt PO2 of er moet een wonder gebeuren, we spelen al weken het slechtste voetbal van JPL. Gelijk al velen het gezegd hebben, ze zijn het sportieve uit het oog verloren. Ok financieel gezond en nieuw stadion maar slechte kern, blijkbaar lukt beiden niet tesamen.
So be it, maar ze zullen er de gevolgen wel van dragen volgend seizoen, ze zullen mee iets moeten afkomen om die ticketverkoop te stimuleren