Archief - Jupiler Pro League 2012-2013 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

J.Brown

Legacy Member
Kutmatch gisteren, speelden goeie eerste helft. Het balbezit en de kansen waren voor ons, helaas een zeer sterke Copa. 2e helft geen vuist meer kunnen maken, met alle gevolgen vandien. Mentale mokerslag voor Standard die 1e goal, komt Lokeren 1 keer opduiken en hebben ze prijs.

Lokeren heeft ons nooit gelegen, net zoals Zulte volgende week...Een verplaatsing om snel te vergeten.

Booka Shade

Legacy Member
J.Brown zei:
Kutmatch gisteren, speelden goeie eerste helft. Het balbezit en de kansen waren voor ons, helaas een zeer sterke Copa. 2e helft geen vuist meer kunnen maken, met alle gevolgen vandien. Mentale mokerslag voor Standard die 1e goal, komt Lokeren 1 keer opduiken en hebben ze prijs.

Lokeren heeft ons nooit gelegen, net zoals Zulte volgende week...Een verplaatsing om snel te vergeten.

Standard - Zulte een paar jaren geleden. Heel het stadion zat de ganse wedstrijd Stijn Meert uit te fluiten, wie scoorde er? Jawel, Meert. Ik zakte toen zo hard weg op mijn stoeltje :sad:

BleKKie

Legacy Member
Wat een goal weer van Patosi, week na week maakt ie zo'n beauty's tegenwoordig :crazy:

Op Anderlecht zie ik ons ook niet echt winnen, zeker niet met de blessurelast en gewoon het feit dat Anderlecht toch wel beter bezig is de laatste weken, het is overigens al jaren geleden dat we daar nog wonnen dusja.
We kunnen alleen maar hopen dat Anderlecht ons onderschat en wat op een wolk zit na dinsdag maar dat zal wel niet, zeker niet voor die match. En wij kunnen toch de 0 niet houden dusja, we moeten er zeker al 2 maken :)

bardok--

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Hoe? Hebben die dan ook zeer veel blessures ofzo?

Lierse zat op een gegeven moment met ongeveer 12 blessures (niet allemaal basisspelers maar toch). Nu zijn het er nog 6, misschien 7 want Wils is twijfelachtig...

The Black Mamba

Legacy Member
Als Anderlecht de lijn van de voorbije 4 wedstrijden doortrekt dan moeten ze winnen. Sinds Praet in de ploeg staat, draait het gewoonweg vlot.

Boukreev

Legacy Member
Blondel gestraft op basis van pc-beelden

Jonathan Blondel zag gisteren zijn straf gemilderd door het Sportcomité. De Club-middenvelder werd gestraft op basis van tv-beelden omdat de scheidsrechter zijn natrappen op Genk-speler Thomas Buffel niet had gezien. Al is het misschien correcter te spreken over ‘pc-beelden’. Gisteren tijdens de zitting van het Beroepscomité bleek er immers geen tv-toestel voorhanden om de beelden te herbekijken.

sportcomitkbvb.jpg


Met hun zevenen bekeken ze de beelden op het schermpje van een laptop.


‘Ik pleit al een tijdje voor de aanschaf van een beamer, waardoor we de beelden op een ordentelijke manier kunnen bekijken’, verzuchtte bondsprocureur Marc Rubens tijdens de zitting. Maar de aankoopdienst van de bond heeft zijn werk nog niet gedaan, waardoor de vier leden van het Beroepscomité, de twee bondsprocureurs en advocaat Johnny Maesschalck, de vertegenwoordiger van Blondel, met zijn zevenen achter een doodgewone pc moesten samentroepen. Het leverde alvast een originele foto op.

HNB

zucht, wat een amateurisme daar toch weer

Tuninboy

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Hoe? Hebben die dan ook zeer veel blessures ofzo?

Wat is er oneerlijk aan ? omdat je veel blessures hebt ? Wat kan Anderlecht daar aan doen ? Hopelijk slachten ze morgen Brugge helemaal af dat het zweet van Bart Verhaegen het stadion vult, met zenne ballonnekeskop.

LaBuenaVida

Legacy Member
Kiiilerke zei:
figueras zal weer zweten:cool:

Ik zie hem liever niet op het veld :doh:

Tuninboy zei:
Wat is er oneerlijk aan ? omdat je veel blessures hebt ? Wat kan Anderlecht daar aan doen ? Hopelijk slachten ze morgen Brugge helemaal af dat het zweet van Bart Verhaegen het stadion vult, met zenne ballonnekeskop.

Op wat slaat dit nu weer?

NemesisBE

Legacy Member
Gunther D. zei:
Voornamelijk omdat Copa enorm sterke prestaties afwisselt met vaak flauwe prestaties.

Vooral omdat topclubs Copa te klein vinden. Met zijn 'maar 1m78' is hij te klein voor de top. Net zoals Brammeke Verbist.
En dat komt uit de mond van zijn makelaar ;)

puni

Legacy Member
NemesisBE zei:
Vooral omdat topclubs Copa te klein vinden. Met zijn 'maar 1m78' is hij te klein voor de top. Net zoals Brammeke Verbist.
En dat komt uit de mond van zijn makelaar ;)

Makelaars moogt ge dan ook met een fameuze korrel zout nemen. :p

Wat niet wegneemt dat spelers (en zeker jeugdspelers) veel te vaak afgeserveerd worden vanwege hun lengte. Ik ken er zo twee die zeker het talent hadden om door te breken in eerste, in balans lagen met een andere speler en omwille van hun relatief kleine gestalte (doelman +- 1m75 en CV +- 1m80) eraan waren voor de moeite. :)

NemesisBE

Legacy Member
puni zei:
Makelaars moogt ge dan ook met een fameuze korrel zout nemen. :p

Wat niet wegneemt dat spelers (en zeker jeugdspelers) veel te vaak afgeserveerd worden vanwege hun lengte. Ik ken er zo twee die zeker het talent hadden om door te breken in eerste, in balans lagen met een andere speler en omwille van hun relatief kleine gestalte (doelman +- 1m75 en CV +- 1m80) eraan waren voor de moeite. :)

Als dieje mens vertelt dat Copa te klein is, of hij had na z'n periode Beveren ergens in Engeland gekeept, dan zal het wel waar zijn zeker? Of ni? :unsure:

Racing_Genk

Legacy Member
Ge kunt niet ontkennen dat een grote keeper bijna altijd int voordeel is, dus ik snap ergens wel dat dat een groot nadeel vormt voor potentiele interesses in copa :p

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Voor Verbist gaat dat zeker op, die mens maakt dikke flaters en compenseert zijn gebrek in lengte totaal niet. Maar Copa verbaast simpelweg vaak. Heeft al vaak punten gepakt voor Lokeren. Copa zijn grootste probleem is dat meeste topclubs gewoon reeds een even goede keeper hebben. Jorgacevic is misschien iets minder.

Proim

Legacy Member
puni zei:
Makelaars moogt ge dan ook met een fameuze korrel zout nemen. :p

Wat niet wegneemt dat spelers (en zeker jeugdspelers) veel te vaak afgeserveerd worden vanwege hun lengte. Ik ken er zo twee die zeker het talent hadden om door te breken in eerste, in balans lagen met een andere speler en omwille van hun relatief kleine gestalte (doelman +- 1m75 en CV +- 1m80) eraan waren voor de moeite. :)
Beetje het verhaal van Brecht Dejaeghere, als keeper bezig bij Club maar ze vonden hem te klein.



Ik heb nog wat bonnetjes over van die studentenactie in Leuven, als iemand die moet hebben kan die ze komen afhalen in Heverlee ergens (of gewoon zodat ik niet al te ver moet lopen ervoor :unsure:).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan