BleKKie
Legacy Member
warcraft3 playe zei:Merci scheidsrechter
Tis te hopen dat Genk nog wint met 2-3![]()
Alsof die rode kaart voor Camus niet terecht is, die eerste gele was al lichtrood

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
warcraft3 playe zei:Merci scheidsrechter
Tis te hopen dat Genk nog wint met 2-3![]()

BleKKie zei:Alsof die rode kaart voor Camus niet terecht is, die eerste gele was al lichtrood![]()
Over die eerste heb ik wel mijn twijfels. 
Wijsheid zei:Iemand als Simaeys in de ploeg is echt om over te geven...
Ik word het beu. Het lijkt echt weer hetzelfde liedje te worden zoals na elke titel.
Voetballend nul; loopvermogen nul...
Met iedereen aanwezig zal het ook niet veel beter zijn...