Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

exo

Legacy Member
T'is al ver gekomen als zelfs Club een betere verdediging heeft als ons! :sad:


Btw sebiet om 17H persconferentie in Luik. Zullen wsl het vertrek van Defour & Mangala aankondigen, geruchten gaan dat ook het vertrek van Carcela bekend gemaakt gaat worden. Zou nu weer een akkoord hebben met Spartak Moskou, begrijpe wie begrijpen kan.

exo

Legacy Member
T'is natuurlijk ook maar de vraag vanwaar die het hebben en / of ze het niet gewoon van Clint hebben overgenomen.

waffel

Legacy Member
Ma jongens toch... Zijn al die spelers van kristal gemaakt of zo, ik begin er echt moedeloos van te worden.

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:
en hoe betrouwbaar is sudpresse?

Fabio Baglio, l’agent du joueur, pense que le Congolais n’en aurait que pour deux semaines mais n’est pas certain. “ Il faut attendre les analyses mardi. ”

Hebben het blijkbaar van de manager van de speler dus lijkt me juist te zijn

TheRedDevils

Legacy Member
:rofl:
Tis eigenlijk niet om mee te lachen.

Ocharme Anderlecht, hopelijk valt het mee.:hug:
meer dan 3 maand wens ik hem niet toe :unsure:

Edit : 2 weken denken ze, dan ist ni erg é :p

exo

Legacy Member
Bwoah juist in de week van één van de belangrijkste matchen van het seizoen... :p

waffel

Legacy Member
Ik noem het karma, dat hij maar ne zware blessure opgelopen heeft :woohoo:
(Alleen kut dat hij daarmee mijn ploeg in de problemen brengt)

Timaeus

Legacy Member
Een geblesseerde en een onfitte speler gekocht. Sterk van de medische staff.

Morrissey

Legacy Member
waffel zei:
Ik noem het karma, dat hij maar ne zware blessure opgelopen heeft :woohoo:
(Alleen kut dat hij daarmee mijn ploeg in de problemen brengt)

Dat gij uzelf supporter durft noemen is anders wel al even belachelijk als de transfer van Mbokani. Hoe kunt ge dat nu een speler toewensen :ironic:. Ik kan Gillet, Wasyl, Deschacht etc. ook niet uitstaan, maar uw kinderachtig gedoe rond Dieu begint afgezaagd te worden.

Sportinggboy

Legacy Member
TheRedDevils zei:
:rofl:
Tis eigenlijk niet om mee te lachen.

Ocharme Anderlecht, hopelijk valt het mee.:hug:
meer dan 3 maand wens ik hem niet toe :unsure:

Edit : 2 weken denken ze, dan ist ni erg é :p

Afwachten, RSCA zal nog wel iets officieels naar buiten brengen zeker

Mss strooien ze zand in de ogen van die van Bursa en komt hij toch aan de aftrap .... i hope :sad:

Eagle`

Legacy Member
Timaeus zei:
Een geblesseerde en een onfitte speler gekocht. Sterk van de medische staff.

ma nee vuurvlieg, waffel heeft gewoon alle vertrouwen in den tom,geen man over boord ! :):)

waffel

Legacy Member
Fireflies zei:
Dat gij uzelf supporter durft noemen is anders wel al even belachelijk als de transfer van Mbokani. Hoe kunt ge dat nu een speler toewensen :ironic:. Ik kan Gillet, Wasyl, Deschacht etc. ook niet uitstaan, maar uw kinderachtig gedoe rond Dieu begint afgezaagd te worden.

Ik heb ergens gezegd bij de transfer van Mbokani "en ik ga nu zagen tot jullie grote ergernis blabla", dus je gaat ermee moeten leren leven.

En je moet de moraalridder niet uit hangen, als ik die gast niet kan uit staan, kan ik hem niet uit staan, wat heeft dat te maken met supporteren voor een ploeg. Ik zeg er zelfs bij dat ik het klote vind dat hij nu mijn ploeg in gevaar brengt, want een goeie spits hadden we wel nodig.

Maar ik zal deze onthouden
"Dat gij uzelf supporter durft noemen is anders wel al even belachelijk als de transfer van Mbokani."
Lekker persoonlijk doen :niceone:

Lamsednav

Legacy Member
Man man man, als dees waar is..
Meer dan den helft is blessé van RSCA :/

Sportinggboy

Legacy Member
Mbokani blesseert zich op training

15/08/2011 17:10
Mbokani blesseert zich op training

Anderlecht moet zijn nieuwe aanwinst al meteen missen. Mbokani blesseerde zich op training aan de knie.

Dieumerci Mbokani heeft zich op de ochtendtraining van Anderlecht gebleseerd aan de knie. De ernst van de blessure is voorlopig nog niet duidelijk. Zijn makelaar verklaart dat er moet gewacht worden op de verdere onderzoeken die morgen zullen plaatsvinden.

Mogelijk moet Anderlecht zijn nieuwe spits dus een tijd missen. Mbokani tekende pas vorige week bij Anderlecht.

J.Brown

Legacy Member
Defour en Mangala ondergaan dinsdag de medische testen in Porto.

Carcela zou blijven, nog geen bod binnen van Anzhi.

Belachelijke persconferentie, weten niets meer dan ervoor. " We werken aan versterkingen, we hebben nog 2 weken"

Europees voetbal mogen we op onzen buik schrijven. Zonder Yoni, Gonzalez en Jelle + een Camara uit vorm.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan